۰ نفر

سنگ معدن های قاچاق سر از اسفراین درآوردند

۵ بهمن ۱۴۰۰، ۱۴:۱۵
کد خبر: 603715
سنگ معدن های قاچاق سر از اسفراین درآوردند

فرمانده انتظامی اسفراین از توقیف یک دستگاه تریلی کشنده حامل ۱۸ تن و ۱۲۵ کیلو سنگ معدن غیر مجاز روستای سست به ارزش بیش از یک میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، سرهنگ مجید یگانه پور اظهار کرد: در راستای طرح عملیاتی مبارزه با استفاده غیر مجاز از معادن و در پی خبری مبنی بر بارگیری سنگ معدن غیرمجاز در منطقه روستای سست مأموران کلانتری موفق به شناسایی یک دستگاه تریلی کشنده حامل سنگ معدن غیر مجاز در سطح شهرستان شدند.

فرمانده انتظامی اسفراین با اشاره به اینکه مأموران با هماهنگی مقام قضائی، خودرو مذکور را در سطح شهر توقیف کردند، گفت: در بازرسی از این تریلی مقدار ۱۸ تن و ۱۲۵ کیلوگرم سنگ معدن غیر مجاز کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به اینکه راننده خودرو بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد، خاطرنشان کرد: خودروی توقیفی به پارکینگ منتقل و سنگ معدن کشف شده تحویل نهادهای مربوط شد.

یگانه پور با بیان اینکه ارزش این مقدار سنگ معدن بیش از یک میلیارد ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: اقدامات پلیس در راستای مبارزه با استفاده غیر مجاز از معادن در سطح شهرستان با قدرت ادامه دارد که از شهروندان عزیز انتظار می‌رود در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک مراتب را بلافاصله از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.