۰ نفر

ایجاد هسته های خودکفایی در شرکت های تولیدی گروه مدیریت سرمایه گذاری امید

۲ تیر ۱۴۰۰، ۱۵:۰۲
کد خبر: 540852
ایجاد هسته های خودکفایی در شرکت های تولیدی گروه مدیریت سرمایه گذاری امید

مدیرعامل شرکت گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید از تشکیل هسته‌های خودکفایی با ساختار مستقل در شرکت گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید خبر داد و گفت: این مراکز تشکیل خواهند شد تا بتوان سیاست‌ها و برنامه‌های امید را در حوزه داخلی‌سازی عملیاتی نمایند.

به گزارش اقتصادآنلاین، حسین مدرس خیابانی در دیدار با جمعی از نخبگان دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: امید 90 هزار میلیارد تومان پروژه را اجرایی کرده است که در عین حال، در تمامی آنها توجه به ساخت داخلی از جمله تاکیدات شرکت گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید است.

وی افزود: در تمامی شرکتهای تولیدی زیرمجموعه گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید، قرار بر این است که هسته‌های خودکفایی با ساختار مستقل تشکیل شده تا بتوان سیاست‌ها و برنامه‌های امید را در حوزه داخلی‌سازی عملیاتی نمایند.

به گفته مدرس خیابانی، در عین حال، شرکتهای تابعه گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید اقدام به برگزاری نمایشگاهها دستاوردهای داخلی‌سازی کرده و قرار است که فهرستی از تامین‌کننده و کالاهای لیست خرید شرکتهای تولیدی تهیه شده و در میان شرکتهای گروه به اشتراک گذاشته شود تا بتوان از ظرفیتهای داخلی نیز برای تامین نیازهای خطوط تولیدی استفاده کرد.