۰ نفر

شهردار تهران: بارش برف در روزهای اخیر هیچ معبری را مسدود نکرد

۲۵ بهمن ۱۴۰۱، ۱۵:۵۸
کد خبر: 701312
شهردار تهران: بارش برف در روزهای اخیر هیچ معبری را مسدود نکرد

شهردار تهران گفت: از بهمن سال ۹۶ تاکنون، تهران چنین برف سنگینی را تجربه نکرده بود و با تلاش عوامل شهرداری و پلیس راهور هیچ معبری در پایتخت مسدود نشد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، علیرضا زاکانی روز سه شنبه در آیین امضای تفاهمنامه همکاری توسعه شرقی خط چهار مترو، گفت: در زمستان امسال شاهد ۹ مورد بارش سنگین برف و باران بودیم که در هیچ یک از آنها غافلگیر نشدیم.

وی با بیان اینکه در بارش اخیر، ستادی متشکل از عوامل شهرداری و پلیس راهور تشکیل شد، گفت: میانگین بارش برف در مجموع ۱۵ و در مناطق شمالی ۲۶ سانتیمتر گزارش شد که بیش از ۲۶ هزار نفر از نیروهای شهرداری تهران به صورت شبانه روزی خدمت رسانی کردند.

شهردار تهران ادامه داد: در برف اخیر با تلاش ۱۲ هزار و ۴۰۰ نفر از نیروهای خدمات شهری به همراه ۱۶ هزار کارگر فضای سبز و عوامل حریم بان و شهربان با استفاده از ۲ هزار دستگاه ماشین آلات، هیچ معبری در تهران مسدود نشد و با همکاری اصحاب رسانه و پلیس راهور از این رویداد عبور کردیم.

وی گفت: از همکاری مردم و از لطف خداوند متعال سپاسگزاریم و طبق پیش بینی انجام شده از امشب نیز عوامل ستاد بحران شهرداری تهران برای بارش فردا در آماده باش کامل قرار می گیرند.