۰ نفر

عضو شورای شهر تهران:

من و خانواده ام هم در ترافیک ناشی از برف درگیر بودیم / متاسفانه امروز جهت انتقادها تنها به سمت کسانی است که شبانه روز تلاش می کنند

۲۵ بهمن ۱۴۰۱، ۱۱:۰۷
کد خبر: 701229
من و خانواده ام هم در ترافیک ناشی از برف درگیر بودیم / متاسفانه امروز جهت انتقادها تنها به سمت کسانی است که شبانه روز تلاش می کنند

احمد صادقی عضو شورای شهر تهران در مورد برخی انتقادها از نحوه برف روبی در شهر تهران گفت: مشکل امروز ما بحث نمک پاشی و شن پاشی نیست، بلکه مشکل ما نبود مدیریت واحد شهری است. آیا در شهر فقط شهرداری متولی ترافیک است؟

به گزارش اقتصاد آنلاین،  صادقی بیان کرد: این در حالی است که در زمان بارش برف از لحاظ علمی ثابت شده که دید رانندگان کمتر می شود، سرعت کاهش می یابد، امکان جابجایی در سطح کندتر و در نهایت ترافیک افزایش می یابد. حال آنکه ما در حوزه آموزش نیز کمبود داریم و به شهروندان آموزش داده نشده که در چنین روزهایی کمتر به کارهای روزمره برسند.

صادقی افزود: متاسفانه امروز جهت انتقادها تنها به سمت کسانی است که شبانه روز تلاش می کنند و زحمت می کشند.

وی ادامه داد: هیچکس نگفت راهور کجا بوده، نقش مسئولیت اجتماعی نهادها و اشخاص کجاست، هیچکس نیامد آسیب شناسی کند و نقش سایر سازمان ها را مشخص کنند.

صادقی افزود: من و خانواده ام نیز در ترافیک ناشی از برف درگیر بودیم اما دلیل نمی شود تلاش شبانه روزی کارکنان زحمت کش شهرداری را نبینیم.

صادقی اظهار کرد: بنده نیز از طرف خودم و همه سازمان هایی که کوتاهی کردند از مردم شریف خوب شهرم عذرخواهی می کنم.