۰ نفر

ادعای عجیب ارگان رسانه ای شهرداری؛ دیروز در هیچ نقطه تهران ترافیک سنگین و انسداد نبود!

۲۴ بهمن ۱۴۰۱، ۲۱:۱۸
کد خبر: 701161
ادعای عجیب ارگان رسانه ای شهرداری؛ دیروز در هیچ نقطه تهران ترافیک سنگین و انسداد نبود!

به‌طور کلی در هیچ نقطه‌ای ترافیک سنگین یا انسداد قطعی که روز پنجشنبه در یادگار امام رخ داد، وجود نداشت و شهروندان با مشکل خاصی روبه‌رو نبودند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از همشهری، در حالی که نقشه ترافیکی گوگل‌مپ دیروز نشان می‌دهد که معابر تهران به دلیل ترافیک ناشی از برف قفل شده است، روزنامه همشهری مدعی شده دیروز در هیچ نقطه تهران ترافیک سنگین و انسداد وجود نداشت!

به گزارش همشهری، روز گذشته علاوه بر نیروهای ستاد برف‌روبی که پا در میدان نبرد با برف گذاشته بودند، تعدادی از نیروها هم در مرکز مانیتورینگ سازمان مدیریت بحران شهرداری تهران، آماده‌باش بودند تا وضعیت تهران برفی را لحظه به لحظه پایش کنند و گزارش ارائه دهند.

این روزنامه در ادمه مدعی شده است: با توجه به اطلاع قبلی، نیروهای شهرداری آماده‌باش بودند و اقدامات به‌موقع انجام شد و با توجه به رصدهای انجام‌شده، مشکلی در تردد شهروندان وجود نداشت؛ البته در برخی از نقاط برای لحظاتی تردد خودروها به‌سختی انجام می‌شد که اقدامات به فوریت انجام و تردد روان‌سازی‌ صورت گرفت. به‌طور کلی در هیچ نقطه‌ای ترافیک سنگین یا انسداد قطعی که روز پنجشنبه در یادگار امام رخ داد، وجود نداشت و شهروندان با مشکل خاصی روبه‌رو نبودند.