۰ نفر

میرلوحی:

سالی ۲بار برف می آید، اما شهرداری باز هم غافل گیر می شود!

۲۰ بهمن ۱۴۰۱، ۲۱:۵۲
کد خبر: 700591
سالی ۲بار برف می آید، اما شهرداری باز هم غافل گیر می شود!

محمود میرلوحی عضو سابق شورای شهر تهران در مورد وضعیت امروز تهران که با بارش برف کاملا قفل شده بود، گفت: اگر بنا بود مثل گذشته آن برف‌های پیوسته و سنگین بیاید چه پیش می‌آمد؟ در طول سال یک الی ۲ روز بارش برف داریم و این تعداد هم در نهایت با غافلگیری تمام می‌شود. مدیریت شهردار تهران مثبت نیست و این قضاوت به دلیل مسائل جناحی و رد صلاحیت‌ها و... نیست، زاکانی روش قالیباف را پیش گرفته و این یعنی مدیریت پر هزینه با نیروی انسانی بالا.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از انتخاب، محمود میرلوحی عضو سابق شورای شهر تهران در مورد وضعیت امروز تهران که با بارش برف کاملا قفل شده بود، گفت: اگر بنا بود مثل گذشته آن برف‌های پیوسته و سنگین بیاید چه پیش می‌آمد؟ در طول سال یک الی ۲ روز بارش برف داریم و این تعداد هم در نهایت با غافلگیری تمام می‌شود. مدیریت شهردار تهران مثبت نیست و این قضاوت به دلیل مسائل جناحی و رد صلاحیت‌ها و... نیست، زاکانی روش قالیباف را پیش گرفته و این یعنی مدیریت پر هزینه با نیروی انسانی بالا.

محمود میرلوحی عضو سابق شورای شهر تهران، با انتقاد از روش مدیریت بحران شهرداری به خصوص در مواقعی که با بارش در تهران مواجه می‌شویم، گفت: برف غالبا در تهران فقط چند منطقه را درگیر می‌کند و باقی مناطق بارانی است، اما همیشه دوستان ما غافلگیر می‌شوند، پیمانکاران مربوطه هم همیشه در این فواصل زمانی در سفر هستند.

وی افزود: وقتی صحبت از سود و پول‌های هنگفت می‌شود پیمانکاران حاضر هستند، من در مورد مدیریت پسماند در شورای شهر پنجم تهران رقم ۵ هزار میلیارد را برای پول‌هایی مطرح کردم که پیمانکاران سود می‌کنند؛ همه تعجب کردند، اما امروز این رقم به ۱۰ هزار رسیده است. با این حال باز هم در مدیریت‌ها فشل هستیم.

میرلوحی تاکید کرد: دفعات پیش هم همینطور فشل مدیریت شد؛ برف از صبح شروع شده بود و شن پاشی را دیر شروع کردند درحالیکه می‌شد از شب گذشته پیش بینی کرد و امکانات را توزیع کرد و اینطور نباشد که راهبندان شود، اما متاسفانه مسئولین به هواشناسی اعتقادی ندارند.

او در پایان گفت: در سیلاب‌های سنگین ۹۸ اگر مشکلی در تهران پیش نیامد به دلیل لایروبی مسیر‌ها بود. هر ۱۱ دره لایروبی شده بود. وقتی باران آمد پای هر پلی که احتمال بسته شدن نهر وجود داشت یک نفر دیده بان گذاشته می‌شد و از بحران‌ها بدین ترتیب جلوگیری شد، می‌توان با تدبیر از این اتفاقات جلوگیری کرد. اگر بنا بود مثل گذشته آن برف‌های پیوسته و سنگین بیاید چه پیش می‌آمد؟ در طول سال یک الی ۲ روز بارش برف داریم و این تعداد هم در نهایت با غافلگیری تمام می‌شود. مدیریت شهردار تهران مثبت نیست و این قضاوت به دلیل مسائل جناحی و رد صلاحیت‌ها و... نیست، زاکانی روش قالیباف را پیش گرفته و این یعنی مدیریت پر هزینه با نیروی انسانی بالا.