۰ نفر

اعلام آماده باش در ستاد مدیریت بحران استان تهران

۱۲ بهمن ۱۴۰۱، ۱۵:۴۵
کد خبر: 699120
اعلام آماده باش در ستاد مدیریت بحران استان تهران

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از آماده باش ستاد مدیریت بحران این استان برای بارش های آخر هفته خبر داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، حامد یزدی مهر، ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران از صدور هشدار زرد هواشناسی خبر داد و اظهار داشت: با توجه به پیش بینی‌های صورت گرفته توسط سازمان هواشناسی از فردا پنجشنبه عصر تا صبح جمعه شاهد باران و برف در نیمه شمالی استان تهران و مناطق غربی به ویژه ارتفاعات خواهیم بود.

یزدی مهر با بیان اینکه احتمال رعد و برق، مه و کولاک در ارتفاعات و نیز احتمال سقوط بهمن وجود دارد، گفت: در این خصوص به شهروندان برای عدم تردد در جاده‌های کوهستانی به دلیل لغزندگی این مسیرها هشدار می‌دهیم.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران به وزش باد شدید، کولاک برف در ارتفاعات در مدت زمان پیش بینی شده اشاره کرد و عنوان داشت: احتمال سقوط بهمن در مناطق مستعد وجود دارد لذا توصیه اکید مدیریت بحران به مردم اجتناب از فعالیت‌های کوهنوردی، است.

وی بیان داشت: از کشاورزان و باغداران و گلخانه داران عزیز می‌خواهیم، با توجه به احتمال ورود خسارت به محصولات کشاورزی نسبت به محافظت از محصولات و کنترل استحکام تأسیسات کشاورزی اهتمام ویژه را داشته باشند.

یزدی مهر اظهار داشت: با توجه به وزش باد شدید احتمال ریزش سازه‌های موقت و نیز تأخیر در پروازها وجود دارد لذا از همه شهروندان می‌خواهیم از تردد در مجاورت ساختمان‌های نیمه کاره و درختان فرسوده، بپرهیزند و برنامه‌های زمانی خود را برای پروازها مدیریت کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از آماده باش اعضای ستاد مدیریت بحران در استان تهران نیز خبر داد و عنوان داشت: اداره کل مدیریت بحران استان تهران به تمامی دستگاه‌های امدادی، خدماتی هشدارها و توصیه‌های لازم را ارائه کرده تا تمهیدات لازم را در این خصوص اتخاذ کنند.