۰ نفر

جمعه در این نقاط تهران برف می بارد / ماندگاری آلودگی هوا در پایتخت تا کی ادامه دارد؟

۲۹ دی ۱۴۰۱، ۲۱:۲۸
کد خبر: 696151
جمعه در این نقاط تهران برف می بارد / ماندگاری آلودگی هوا در پایتخت تا کی ادامه دارد؟

اداره کل هواشناسی استان تهران درباره بارش پراکنده برف در برخی مناطق تهران طی روز جمعه اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از همشهری آنلاین، براساس اعلام هواشناسی استان تهران، در ارتفاعات بالادست شرق استان تهران در روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه بارش پراکنده برف پیش بینی شده است و در سایر ارتفاعات و نواحی کوهستانی استان به دلیل رطوبت کافی و ماندگاری هوای سرد شاهد پدیده مه و یخبندان و کاهش دید و یخ زدگی شبانه خواهیم بود.

آسمان شهر تهران فردا جمعه، ۳۰ دی ۱۴۰۱، صاف همراه با غبار محلی در بعضی ساعات غبار آلود و دمای هوا بین ۱۰ تا منفی یک درجه خواهد بود.

در ۱۷ شهر دیگر استان تهران آسمان فردا، جمعه صاف همراه با غبار محلی یا غبار آلود خواهد بود و فقط در فیروزکوه  در برخی ساعت‌ها یخبندان و مه رقیق مشاهده می‌شود.

دمای هوا فردا در آبعلی بین یک تا منفی ۹ درجه، در اسلامشهر بین ۸ تا منفی دو درجه، در بهارستان، اسلامشهر و پردیس بین ۸ تا منفی دو درجه، در پاکدشت بین ۹ تا منفی دو درجه، پیشوا بین ۹ تا منفی ۴ درجه، دماوند بین ۴ تا منفی ۷ درجه، رباط کریم و شمیرانات بین ۸ تا منفی ۳ درجه، ری بین ۸ تا منفی دو درجه، شهریار بین ۴ تا منفی ۳ درجه، فیروزکوه بین ۷ تا منفی ۱۰ درجه، قدس بین ۹ تا منفی دو درجه، قرچک بین ۹ تا منفی ۴ درجه، لواسان بین ۶ تا منفی ۳ درجه، ملارد بین ۴ تا منفی ۳ درجه، ورامین بین ۹ تا منفی ۴ درجه سانتی گراد خواهد بود.