۰ نفر

ماجرای ماموریت رییس جمهور به زاکانی در مورد آلودگی هوا

۴ دی ۱۴۰۱، ۱۴:۱۵
کد خبر: 690767
ماجرای ماموریت رییس جمهور به زاکانی در مورد آلودگی هوا

عضو شورای شهر تهران گفت: شهردار تهران تاکنون دو بار شفاهی گفته‌ که از رییس جمهور در خصوص آلودگی هوای پایتخت حکمی دریافت کرده‌است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، ۲۹ آذرماه بود که مهدی چمران در پاسخ به سوالی مبنی بر این که آیا شهردار تهران از رییس جمهور برای رفع آلودگی هوا حکمی دریافت کرده است یا خیر گفت: شهردار تهران این حکم را از نداشته و وزیر کشور کشور موضوع را دنبال می‌کند.

این در حالی است که ناصر امانی مدعی است که شهردار تهران تاکنون دو بار اعلام کرده که در خصوص موضوع آلودگی هوای پایتخت از رییس جمهور حکمی دریافت کرده است.

این عضو شورای شهر تهران در همین رابطه گفت: شهردار تهران تاکنون دو بار شفاهاً گفته‌اند که از رییس جمهور در خصوص آلودگی هوای پایتخت حکمی دریافت کرده‌اند.

وی اظهار کرد: آقای زاکانی این ادعا را مطرح کرده است و در اوایل زمان حضور در شهرداری تهران، مدعی شدند که موضوع مبارزه با آلودگی هوای پایتخت را رییس جمهور به شهردار تهران تفویض کردند.

امانی عنوان کرد: همان زمان به شهردار تهران تذکر دادیم که این کار یک کار ملی است و شهرداری تهران صرفاً یکی از سازمان‌هایی است که در ارتباط با این موضوع درگیر است و اخیراً نیز ایشان پذیرفتند که این کار صرفاً مربوط به شهرداری نیست و به نظر می‌رسد که این موضوع تا زمان خروج از بحران باید از سوی رییس جمهور پیگیری شود.