۰ نفر

درخواست ستاد عفاف و حجاب از مسئولان مترو چیست؟

۲۱ شهریور ۱۴۰۱، ۱۰:۰۹
کد خبر: 667394
درخواست ستاد عفاف و حجاب از مسئولان مترو چیست؟

مشاور وزیر و دبیر ستاد عفاف و حجاب وزارت کشور از اقدامات معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری متروی تهران در حوزه عفاف و حجاب تقدیر کرد و خواهان ادامه این همکاری شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از صدا و سیما، محسن خاکی با اشاره به اینکه شرکت بهره‌برداری متروی تهران در ماه‌های گذشته یکی از دستگاه‌های پیشرو در امر تبلیغ حجاب با شیوه‌های نوین بود، گفت: عملکرد خوب مترو در این حوزه مورد توجه نهادها و مسئولان نظام قرار گرفته است.

او ضمن قدردانی از مترو به‌ منظور همراهی خوب با گروه‌های "دختران چادری"، "پویش فرشتگان سرزمین من"، "مثل هانیه" و "سلالة الولایة" افزود: باید زمینه اجرای این طرح‌ها در ایستگاه‌ها با همکاری بخش‌های فرهنگی و اجتماعی به روال سابق تداوم پیدا کند.

گفتنی است متروی تهران به‌ منظور هم‌افزایی در امر عفاف و حجاب در ماه‌های محرم و صفر میزبان گروه‌های "دختران چادری"، "پویش فرشتگان سرزمین من"، "مثل هانیه" و "سلالة الولایة" بوده است.

فعالیت این گروه‌ها برای ترویج فرهنگ حجاب بین دختران و زنان اقداماتی شامل توزیع گلدان‌های کوچک گل طبیعی، اهدای پیکسل و کارت مخصوص پویش، تقویم مادر مهربان، تقویم مهدوی، انواع پوسترهای فرهنگی مهدوی به زنان و دختران است.