۰ نفر

افزایش دمای تهران طی امروز و فردا

۴ مرداد ۱۴۰۱، ۱۳:۱۷
کد خبر: 656088
افزایش دمای تهران طی امروز و فردا

بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی وضعیت جوی استان تهران در بعضی ساعات همراه با وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک همچنین افزایش تدریجی دما طی امروز و فردا (۴ و ۵ مرداد) و از پنج‌شنبه شب (۶ مرداد) کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا؛ بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی وضعیت جوی استان تهران در بعضی ساعات همراه با وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک همچنین افزایش تدریجی دما طی امروز و فردا (۴ و ۵ مرداد) و از پنج‌شنبه شب (۶ مرداد) کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

 بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران تا فردا، آسمان صاف تا قسمتی ابری البته در نیمه شمالی و ارتفاعات نیمه ابری، در برخی مناطق همراه با غبار رقیق و وزش باد، در بعضی ساعات به‌ویژه عصر چهارشنبه همراه با وزش باد شدید و خیزش گردوخاک با احتمال توفان گردوخاک و کاهش دید و کیفیت هوا به‌ویژه در غرب و نیمه جنوبی استان پیش‌بینی می‌شود.

از بعدازظهر چهارشنبه در ارتفاعات و از بعدازظهر پنج‌شنبه و طی روز جمعه در بیشتر نواحی استان افزایش ابر، گاهی همراه با رگبار و رعد و برق در مناطق مستعد با احتمال بارش تگرگ مورد انتظار است.

همچنین امروز و فردا افزایش دما و از پنج‌شنبه شب کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با بیشینه دمای ۳۹ درجه سانتیگراد گرمترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا ( ۵ مردادماه) کمی ابری و از بعدازظهر نیمه ابری، گاهی وزش باد شدید و گردوخاک با حداقل دمای ۲۷ و حداکثر دمای ۳۸ درجه سانتیگراد و طی پنج‌شنبه (۶ مردادماه) آسمان کمی ابری و از بعدازظهر نیمه ابری گاهی رگبار باران و وزش باد و احتمال رعدوبرق با حداقل دمای ۲۳ و حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.