۰ نفر

برای معاینه فنی خودرو در عید غدیر اینترنتی نوبت بگیرید و به این ۶ مرکز مراجعه کنید

۲۶ تیر ۱۴۰۱، ۱۰:۳۶
کد خبر: 653821
برای معاینه فنی خودرو در عید غدیر اینترنتی نوبت بگیرید و به این ۶ مرکز مراجعه کنید

مدیر روابط عمومی مراکز معاینه فنی خودرو از نوبت‌دهی اینترنتی به شهروندان در ۶ مرکز معاینه فنی در روز عید غدیر خم خبر داد و گفت: شهروندان در روز عید غدیر برای دریافت خدمات در مراکز معاینه فنی خودرو می‌توانند برای مدیریت زمان از سیستم نوبت‌دهی اینترنتی با تعیین وقت قبلی به مرکز مورد نظر مراجعه کنند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از همشهری آنلاین، محمدرضا گویا درباره جزئیات ارائه خدمات به شهروندان در روز عید غدیر خم توضیح داد و گفت: مراکز معاینه فنی شهید آبشناسان، سراج، امام رضا(ع)، شهدای زمان آباد، بعثت و فدائیان اسلام در روز عید سعید غدیر خم مورخ ۲۷ تیر ماه از ساعت ۷ صبح  لغایت ۱۴ فعال است.

او با بیان اینکه شهروندان می‌توانند برای مدیریت زمان و به حداقل رساندن معطلی با استفاده از سیستم نوبت‌دهی اینترنتی با تعیین وقت قبلی به مرکز مورد نظر مراجعه کنند، افزود: این سامانه اکنون در تهران من در دسترس است. همچنین به زودی پذیرش در تعدادی از مراکز معاینه فنی که به زودی پیش از اجرا از طریق رسانه‌ها و پیامک اطلاع‌رسانی خواهد شد تنها از طریق نوبت‌دهی و مراجعه با تعیین وقت قبلی امکان‌پذیر خواهد بود. هم اکنون ظرفیت ایجاد شده جهت پذیرش از طریق نوبت دهی اینترنتی در مراکز معاینه فنی شهر تهران برای ۱۰۰۰ دستگاه خودرو بوده که میزان آن براساس تقاضا قابل تغییر است.  

مدیر روابط عمومی مراکز معاینه فنی خودرو در ادامه از نحوه معاینه فنی خودروهای شخصی و دولتی توضیح داد و افزود: خودروهای مشمول معاینه فنی، براساس قانون وسایل نقلیه شخصی و دولتی از زمان تولید به مدت چهارسال از انجام معاینه فنی معاف هستند. بنابراین در حال حاضر وسایل نقلیه شخصی و دولتی تولید تیر ماه ۱۳۹۷ و ماقبل مشمول معاینه فنی بوده و باید برای اخذ معاینه فنی خودروی خود اقدام کنند. همچنین مطابق قانون معاینه فنی برای همه وسایل نقلیه الزامی است و موتورسیکلت‌ها نیز مشمول این قانون هستند.