۰ نفر

جدیدترین شیوه دزدی از اموال شهری!!!

۲۵ تیر ۱۴۰۱، ۱۶:۰۸
کد خبر: 653692
جدیدترین شیوه دزدی از اموال شهری!!!

شهردار منطقه ۲۲ تهران، گفت: در بازدیدها و گزارشات مردمی نرده حفاظ تعدادی از پل‌های عابر پیاده این آزاد راه مورد سرقت قرار گرفت و تردد را برای شهروندان با خطر مواجه کرد که مورد ایمن سازی مجدد قرار گرفت.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از همشهری آنلاین، وحیدرضا محمدی در این باره افزود: در این محدوده غربی تهران ۲۴ پل عابر پیاده وجود دارد که به شکل مداوم این تعداد پل مورد بازدید شهرداران نواحی و کارشناسان معاونت حمل و نقل و ترافیک قرار می‌گیرد و در خصوص سرقت تجهیزات پل‌های عابر در سایر محورها گزارشی اعلام نشده است.

او افزود: به تازگی نیز به همت اداره زیباسازی شهرداری منطقه تعدادی از پل‌های عابر پیاده مورد رنگ آمیزی قرار گرفته و همچنین به همت اداره خدمات شهری از طریق خودروهای بالابر، شستشو پل‌ها به اجرا در آمده است.

سید فرهاد خدابخشی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه نیز گفت: یکی از موضوعات مهم در تردد عابرین پیاده از سطح بزرگراه‌ها و عبور ایمن شهروندان از پل‌های عابر ‌پیاده است که باهماهنگی به عمل آمده با اداره کل راه و شهرسازی استان تهران ، نرده‌ها و روشنایی‌های مربوط به پل‌های عابر پیاده آزاد راه تهران_ کرج توسط‌ دزدان به سرقت برده شده بود و فضای ناایمنی را برای شهروندان به‌وجود آورده بود که توسط گروه‌های اجرایی این معاونت ایمن سازی شده است.

او افزود: سرقت های صورت گرفته از پل های آزاد راه تهران کرج موجب تخریب پل نشده است و تنها آهن حفاظ پل‌ها به سرقت رفته است.