۰ نفر

طرح ترافیک ساکنان محدوده چگونه است؟

۱۰ فروردین ۱۴۰۱، ۷:۵۶
کد خبر: 624088
طرح ترافیک ساکنان محدوده چگونه است؟

معاون بهره‌برداری از سیستم‌های حمل و نقل و محدوده‌های ترافیکی شهرداری تهران در مورد طرح ترافیک ساکنان محدوده توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، عمار سعیدیان‌فر در مورد  وضعیت ساکنان در محدوده  کنترل آلودگی هوا و طرح ترافیک گفت: ساکنان می‌توانند پیش از ساعت ۹  یک خروج رایگان داشته باشند و پس از ساعت ۱۴:۳۰ نیز در شرایط شیوع بیماری کرونا می‌توانند یک ورود رایگان داشته باشند.

وی با بیان اینکه امکان تردد بین این دو محدوده ساعتی برای ساکنان محدوده طرح ترافیک و کنترل آلودگی هوا نیم بها محاسبه می‌شود و نیازی به رزرو طرح ندارند، گفت: مستاجران نیز باید قرارداد اجاره و مالکین سند مالکیت خود را به دفتر خدمات الکترونیک شهرداری ارائه دهند تا پس از تأیید، سکونت در محدوده‌های دوگانه برای آن‌ها درج شود.

معاون بهره‌برداری از سیستم‌های حمل و نقل و محدوده‌های ترافیکی شهرداری تهران ادامه داد: افرادی هم که اکنون در حال استفاده از امتیاز ساکنان محدوده‌های دو گانه هستند باید عوارض نوسازی، پسماند ملک، بدهی عوارض سالیانه خودرو و بدهی عوارض طرح ترافیک خود را پرداخت کنند، در غیراین‌صورت از این امتیاز  در سال ۱۴۰۱ برخوردار نمی‌شوند. مستاجرانی که قرارداد اجاره آن‌ها در سال ۱۴۰۱ پایان می‌یابد، می بایست تمدید اجاره نامه را نیز به دفاتر خدمات الکترونیک شهرداری ارائه نمایند.