۰ نفر

مدارس تهران غیر حضوری شد

۲۲ آذر ۱۴۰۰، ۱۷:۴۲
کد خبر: 589588
مدارس تهران غیر حضوری شد

سرپرست معاونت عمرانی استانداری تهران جزییات جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا استان تهران را تشریح کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، عابد ملکی سرپرست معاونت عمرانی استانداری تهران در پایان جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا استان تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به گزارش سازمان هواشناسی در روز‌های سه شنبه، چهارشنبه، پنج شنبه و افزایش شاخص ها، پایداری هوا و ناسالم شدن هوا برای گروه‌های حساس و حتی در برخی نقاط وضعیت ناسالم برای تمام گروه‌ها را خواهیم داشت.

وی افزود: نمایشگاه ها پرجمعیت باید به شهر آفتاب منتقل شوندو نمایشگاه های تخصصی هم باید در ساعات مشخص و مناسب برگزار شوند.

ملکی یادآور شد:نمایشگاه‌ها پرجمعیت باید به شهر آفتاب منتقل شوندو نمایشگاه‌های تخصصی هم باید در ساعات مشخص و مناسب برگزار شوند.

وی ادامه داد:مصوبات این جلسه به این شرح است:

۱. جلوگیری از تردد موتورسیکلت‌ها و خودرو‌های دودزا و آلاینده و فاقد معاینه فنی

۲. ممنوعیت تردد شبانه کلیه خودرو‌های گازوئیلی سنگین

۳. جلوگیری از فعالیت‌های عمرانی بزرگ شهری

۴. جلوگیری از روشن ماندن اتوبوس‌ها و مینی بوس‌ها در پایانه‌های مسافربری ۵. نظارت برای جلوگیری از سوزاندن پسماند و زباله ۶. استقرار پایگاه‌های سیار اورژانس و هلال احمر در مناطق آلوده و پرتردد شهر ۷. تعطیلی موقت واحد‌های صنعتی موثر در آلودگی هوا از جمله تولید بتن، شن و ماسه

۸. ممنوعیت استفاده سوخت مایع در صنایع مجاور شهر تهران ۹. تعطیلی مهد کودک‌ها و پیش دبستانی ۱۰. برگزاری کلاس‌های مدارس در مناطق ۲۲ گانه و شهر‌های ری، پاکدشت، ورامین، پیشوا، جوادآباد، قرچک، اسلامشهر و چهاردانگه به صورت مجازی و غیر حضوری است.

۱۱. توصیه به برگزاری کلاس‌های دانشگاه‌ها به صورت غیر حضوری ۱۲. توصیه به شهروندان در خصوص خودداری از استفاده از محیط‌های ورزشی سرباز