۰ نفر

رییس پلیس راهور تهران مطرح کرد؛

آغاز طرح تشدید برخورد با خودروهای دودزا در پایتخت

۲۷ آبان ۱۴۰۰، ۱۲:۵۷
کد خبر: 581967
آغاز طرح تشدید برخورد با خودروهای دودزا در پایتخت

سردار حمیدی گفت:پلیس راهور از ابتدای سال جاری بالغ بر ۱۳۸ هزار خودرو که دارای نقص فنی در حوزه آلودگی هوا بودند اعمال قانون کرده است.

به گزارش اقتصادآنلاین، سردار محمدحسین حمیدی، رییس پلیس راهور تهران درباره طرح تشدید برخورد با خودرو‌های دودزا در پایتخت اظهار کرد: یکی از وظایف پلیس کنترل خودرو‌هایی است که دارای نقص فنی هستند و موجب افزایش آلایندگی در سطح شهر می‌شود. پلیس راهنمایی و رانندگی از ابتدای سال جاری بالغ بر ۱۳۸ هزار خودرو که دارای نقص فنی در حوزه آلودگی هوا بودند اعمال قانون کرده است و حدود ۷ هزار و ۵۰۰  دستگاه خودرو‌ را به پارکینگ منتقل شده‌اند.

وی ادامه داد: این بخشی از وظایف پلیس است که به صورت روزانه در حال انجام است. اقدامات پلیس به دو صورت است که یکی بوسیله سامانه‌ها و سیستم‌های است که در سطح شهر وجود دارد و ۱۳۸ هزار اعمال برگرفته از همین سیستم‌ها و بخشی هم توسط نیرو‌های پلیس انجام شده است.

سردار حمیدی بیان کرد: اقداماتی که پلیس بصورت میدانی ترتیب می‌دهد، در مناطقی است که دوربین وجود ندارد و در طول شبانه روز همکاران بنده خودر‌های که نقص فنی دارند را اعمال قانون می‌کنند و آمار ۷ هزار و ۵۰۰ توقیف مربوط به کار میدانی ما است.