۰ نفر

با کسب ۲۱ رای؛

مهدی چمران رییس شورای شهر تهران شد

۱۴ مرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۳۲
کد خبر: 551068
مهدی چمران رییس شورای شهر تهران شد

مهدی چمران با کسب ۲۱ رای به عنوان رییس شورای ششم شهر تهران انتخاب شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، پس از برگزاری آیین تحلیف ششمین دوره شورای شهر تهران که با حضور مسئولان در صحن شورا برگزار شد؛ رای گیری برای مشخص شدن ترکیب هیات رییسه شورای شهر تهران (رییس ، نایب رییس و دو منشی هیات رییسه ) در دوره ششم آغاز شد.

مهدی چمران رییس سنی شورا در ابتدای این مراسم گفت: ابتدا از دست اندرکاران برای برگزاری انتخابات و همچنین این مراسم قدردانی می کنم.

وی تصریح کرد: آنچه که از ما به یاد خواهند ماند تلاش و صداقت ماست. چرا که افراد زیادی در ادوار گذشته آمدند و رفتند و ما هم قاعدتا بعد از 4 سال خواهیم رفت و باید در این مدتی که حضور داریم باید کار و تلاش بکنیم تا رضایت خداوند را داشته باشیم. مردم در خصوص عملکرد ما قضاوت خواهند کرد و خداوند قضاوت واقعی را خواهد کرد و امیدواریم بتوانیم روسفید باشیم و در مقابل شهدای عزیزمان سرافکنده نباشیم.

چمران گفت: لازم است یادآوری کنم که یکی از دوستان عزیزمان در شورای دوم که از یاران عزیز و از اعضای شورا بود دو شب گذشته بر اثر کرونا دار فانی را وداع گفت. مرحوم دکتر نادر شریعتمداری برخی از دوستانی که در اینجا هستند یاد و خاطره او را به یاد دارند.

وی افزود: اکنون انتخابات هیات رییسه شورای شهر تهران را داشته باشیم. در ابتدا انتخاب رییس را خواهیم داشت و بنابراین خواهش من این است که در ابتدا عزیزان ابتدا رییس و سپس نایب رییس را انتخاب کنند و افرادی که برای پذیرش مسئولیت ریاست شورای شهر تهران آمادگی دارند آمادگی خود را اعلام کنند.

پس از اظهارات مهدی چمران، رای گیری برای ریاست شورای شهر تهران آغاز شد که در این ارتباط تنها مهدی چمران به عنوان کاندیدای ریاست شورای شهر تهران آمادگی خود را اعلام کرد.

مهدی چمران با کسب 21 رای به عنوان رییس شورای شهر ششم تهران انتخاب شد.