۰ نفر

رئیس شورای شهر تهران مطرح کرد؛

افزایش ۲۵درصدی بودجه سال آینده شهرداری تهران

۱۳ بهمن ۱۳۹۸، ۹:۲۰
کد خبر: 414086
افزایش ۲۵درصدی بودجه سال آینده شهرداری تهران

رئیس شورای شهر تهران گفت: بودجه شهرداری انبساطی بسته شده و در سال آینده افزایش ۲۵ درصدی خواهد داشت.

اقتصادآنلاین- فائزه مومنی؛ محسن هاشمی در ابتدای یکصد و نود و پنجمین جلسه شورای شهر تهران درباره جلسه هم اندیشی صبح امروز گفت: برای اولین بار از شروع شورای پنجم امروز جلسه هم اندیشی نداشتیم، چرا که آقای شهردار اطلاع دادند امروز با هیات دولت به مرقد امام می روند و بعد از آن برای ارائه لایحه بودجه سال آینده شهرداری در صحن شورا حضور پیدا می کنند.

او درباره رقم بودجه سال آینده شهرداری گفت: در جلسات هم اندیشی قبلی مقرر شد بودجه انبساطی بسته شود و بر همین اساس متمم بودجه بسته شود و بر همین اساس بودجه سال آینده را درحدود ۳۰ هزار میلیارد تومان بستیم.

هاشمی افزود: بودجه سال آینده افزایش ۲۵ درصدی خواهد داشت که به دلیل تورم و افزایش پروژه های عمرانی است.

او درباره اولویت های مدیریت شهری در سال اینده گفت: پروژه های حمل و نقل عمومی محور و نه خودرو محور، پروژه های محیط زیستی و پسماند و در نهایت پروژه های فرهنگی در اولویت مدیریت شهری است.

او درپاسخ به این سوال که آیا مردم می ووانند نسبا بل تحول در شهر در سال آینده امیدوار باشند گفت: مردم می توانند به توسعه حمل و نقل عمومی امیدوار باشند و امید همیشه مهم است، اما مرز بین امید و واقعیت است که مردم را فعال و غیرفعال می کند چرا که اگر احساس کنند آینده روشن است امیدوار خواهند شد.

او در پاسخ به این سوال که آیا به افتتاح کاخ مرم دعوت شدید اطهار داشت: به افتتاح کاخ مرمر دعوت نشدم و اگر دعوت کردند بررسی می کنم که حضور داشته باشم.کاخ مرمر را یکبار رضا شاه افتتاح کرده و لازم نیست دوباره افتتاح کنند، این بازگشایی مجدد است.