۰ نفر

رسانه‌های خصوصی در اولویت طرح ترافیک خبرنگاری

۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۴:۴۹
کد خبر: 353076
رسانه‌های خصوصی در اولویت طرح ترافیک خبرنگاری

دبیر کارگروه بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از سهمیه ویژه طرح ترافیک خبرنگاری از در اولویت قرار گرفتن خبرنگاران رسانه‌های خصوصی برای دریافت سهمیه طرح ترافیک خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، فرهاد خوانساری  در تشریح آخرین وضعیت تخصیص طرح ترافیک به خبرنگاران با بیان اینکه براساس دستورالعمل شورای شهر خبرنگاران رسانه های خصوصی به دلیل بروز مشکلات خاص همچون گرانی کاغذ که رسانه‌های خصوصی با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، در اولویت دریافت سهمیه هستند،گفت: اعضای کارگروه بررسی اسناد و مدارک در حال بررسی تک تک آثار ارسالی هستند.

وی در پاسخ به این سوال که چه زمانی لیست دریافت‌کنندگان طرح ترافیک به رسانه‌ها ارسال می‌شود گفت: ممکن است نامه برای همه رسانه‌ها ارسال نشود چراکه تنها زمانی از مدیرمسئول یک رسانه در مورد سهمیه بگیرانش کسب تکلیف می‌کنیم که تعداد افراد حائز شرایط دریافت سهمیه از میزان سهمیه بالاتر باشد.

دبیر کارگروه بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از سهمیه ویژه طرح ترافیک خبرنگاری در پایان گفت: به عنوان مثال اگر در رسانه‌ای ۴۰ نفر حائز دریافت سهمیه شناخته شده‌اند اما تعداد سهمیه ۲۰ باشد، از مدیرمسئول آن رسانه در مورد وضعیت خبرنگارانش سوال پرسیده می‌شود. در غیراین صورت بدون ارسال نامه به خبرنگاران طرح ترافیک داده می شود.