۰ نفر

شهردار تهران:

تهران بیش از 3هزار اتوبوس‌ کم دارد

۲۶ آذر ۱۳۹۷، ۲۳:۱۱
کد خبر: 322647
تهران بیش از 3هزار اتوبوس‌ کم دارد

شهردار تهران گفت: تهران بیش از 3هزار و 500اتوبوس‌ کم دارد و باید تلاش کنیم، این کمبود حل برطرف شود و نیز باید محدوده طرح کاهش آلودگی و ترافیک را افزایش دهیم تا به اهداف خود برسیم.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، پیروز حناچی در آئین تکریم محمدحسین مقیمی استاندار سابق و معارفه انوشیروان محسنی بندپی به عنوان استاندار جدید تهران که بعدازظهر دوشنبه همزمان با جسله شورای اداری در ساختمان استانداری تهران برگزار شد، اظهار داشت: استاندار سابق تهران مجموعه‌ای از اقدامات اثرگذار در طول دوران پیش‌از انقلاب، دوران انقلاب و پس از آن در کارنامه دارد.

وی با اشاره به قدمت 8هزار ساله تهران افزود: تهران به‌عنوان بزرگ‌ترین کلان‌شهر کشور نیاز به توجه بیشتری دارد چرا که پاسخگویی به مطالبات ساکنان 42 شهر و 16  شهرستان اطراف آن نیاز به تلاش و برنامه‌ریزی‌های بسیاری دارد.

شهردار تهران ادامه داد: تهران بیش از 3 هزار و 500 اتوبوس‌ کم دارد و باید تلاش کنیم که این کمبود حل برطرف شود و نیز باید محدوده طرح کاهش آلودگی و ترافیک را افزایش دهیم تا به اهداف خود برسیم.

وی با اشاره به تقاضای خُرد شدن شهرستان‌ها تصریح کرد: باید با تدبیر مناسب تلاش شود تا با پیگیری همه اجزا در یک راستا بتوان راهکاری مناسب برای برطرف کردن مشکلات پیدا کرد.

حناچی با بیان اینکه بیش از 70 درصد مردم در نظرسنجی‌ها ترافیک و آلودگی‌هوا را بحران اصلی تهران می‌دانند، خاطرنشان کرد: این امر نشان می‌دهد که مردم با این مشکلات روبه رو هستند و رفع آن همکاری و همیاری عموم جامعه را طلب می‌کند.