۰ نفر

در گفت‌وگو با اقتصادآنلاین عنوان شد:

مسجدجامعی: فکر نمی‌کنم مردم از عملکرد ما رضایت داشته باشند/ مطمئن نیستم که مردم به شفافیت ما اعتماد کرده‌اند

۲۴ آذر ۱۳۹۷، ۱۳:۲۸
کد خبر: 322011
مسجدجامعی: فکر نمی‌کنم مردم از عملکرد ما رضایت داشته باشند/ مطمئن نیستم که مردم به شفافیت ما اعتماد کرده‌اند

عضو شورای شهر تهران در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کنید، شهروندان تهرانی از عملکرد شما رضایت دارند، گفت که مردم، ما و دولت را یکی می‌بینند و معتقدم از ما رضایت ندارند.

اقتصادآنلاین - فائزه مومنی؛ احمد مسجدجامعی در پاسخ به این سوال که شهروندان تهرانی چگونه اعضای شورای پنجم را می‌سنجند به خبرنگار اقتصادآنلاین گفت: مردم شورای شهر، شهرداری و دولت را از هم جدا نمی‌بینند، موفقیت و شکستمان به هم پیوسته است و الان فکر نمی‌کنم که از عملکرد ما رضایتی داشته باشند. یعنی ما و دولت. گرانی‌ها که روز به روز بیشتر می‌شود و گرهی هم که از مشکلات اشتغال باز نشده است و برخی از مشکلات شهری هم که به وضح در خیابان‌ها وجود دارد.

وی ادامه داد: برای مثال لکه‌گیری خیابان‌ها، کاملا فراموش‌شدست. در گذشته به اندازه‌ای لکه‌گیری می‌کردند که ما می‌گفتیم چرا انقدر لکه‌گیری می‌کنید اما الان چیزی به عنون لکه‌گیری وجود ندارد. یا برای مسئله تفکیک زباله، در گذشته سطل‌هایی برای تفکیک هرچند محدود وجود داشت اما الان در این دوره، آن اقدامات به پایان رسیده و کار جدیدی هم اتفاق نیفتاده است.

این عضو شورای شهر تهران معتقد است که یک اتفاق افتاده و آن هم سلامت و شفافیت این دوره است، او امیدوار است که در پایان دوره پنجم دیگر قائم مقام شهردار تهران دستگیر نشود،  البته او در پاسخ به سوال خبرنگار اقتصادآنلاین که آیا مطمئنید افکار عمومی به شفافیت شورای پنجم اعتماد دارند یا نه نیز گفت که نه، مطمئن نیستم، اما کاری است که برایش تلاش می‌کنیم و نیاز به زمان داریم که برخی اطلاعات را به افکار عمومی منتقل کنیم. اما نسبت به گذشته سلامت محسوس‌تر شده است.هرچند اینکه مردم چه فکر می‌کنند باید به نظر سنجی گذاشته شود.