۰ نفر

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران؛

هاشمی مجددا کاندیدای ریاست شورای شهر تهران می‌شود

۸ مرداد ۱۳۹۷، ۱۳:۰۶
کد خبر: 289035
هاشمی مجددا کاندیدای ریاست شورای شهر تهران می‌شود

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به مدیریت قابل قبول محسن هاشمی رفسنجانی در اولین سال فعالیت شورای شهر تهران گفت: اعضای شورا از وی خواسته اند تا دوباره کاندید و نهایتا رئیس شورای شهر تهران شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، زهرا نژادبهرام، با اشاره به انتصابات در مجموعه شهرداری تهران اظهار کرد: این انتصابات حق قانونی شهردار است و شورای شهر تهران نیز دخالتی ندارد و فقط به شهردار مشورت می دهد.

وی همچنین به کنارگیری بازنشستگان در شهرداری تهران طبق قانون اخیر مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: در این زمینه نیز قرار شد کمیسیون مربوطه شورا لیستی از این افراد را تهیه کند ضمن اینکه شهردار تهران تاکید بر اجرای قانون را دارد.

نژادبهرام ادامه داد: با توجه به بازخرید شهردار تهران در دوران خدمتش قانون فعلی منع بکارگیری بازنشستگان شامل افشانی نمی‌شود و وی می‌تواند همچنان به کار خود ادامه دهد.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران همچنین به برگزاری جلسه شورای شهر تهران در خصوص انتخاب رئیس و هیئت رئیسه شورای شهر تهران در سال دوم اظهار کرد: این جلسه پس از تعطیلات شورا برگزار می شود.

وی گفت: در این دوره نیز محسن هاشمی رفسنجانی همانند سال اول کاندید خواهد شد و اعضای شورای شهر تهران با توجه مدیریت قابل قبول وی حتما ایشان را برای سال دوم انتخاب خواهند کرد.