۰ نفر

الویری: تغییر مدیریتی در کلانشهر تهران مساله ساده‌ای نیست

۱۹ فروردین ۱۳۹۷، ۱۴:۵۶
کد خبر: 262687
الویری: تغییر مدیریتی در کلانشهر تهران مساله ساده‌ای نیست

رییس کمیسیون برنامه و بودجه با بیان اینکه استدلال های استعفا را قبول دارم گفت: باید به این نکته مهم توجه داشت که تغییرات مدیریتی در تهران مساله ساده ای نیست.

به گزارش اقتصادآنلاین، مرتضی الویری روز یکشنبه در نخستین جلسه علنی شورای شهر در سال ۹۷ که به بررسی موضوع استعفای شهردار تهران اختصاص دارد به عنوان مخالف استعفا افزود: خاطره تلخ شورای اول را به یاد دارم که به عنوان شهردار تهران استعفا دادم.

وی اظهار کرد: آن زمان اختلاف جدی میان شورا و شهرداری وجود داشت که به همین دلیل عنوان کردم اگر شورای شهر روی فرد دیگری تفاهم می کند من استعفا خواهم داد.

الویری اضافه کرد: آقای حجاریان امضای هشت نفر از ۱۵ عضو را آوردند که این افراد روی آقای ملک مدنی تفاهم داشتند و من نیز به بلافاصله استعفای خود را نوشتم و این موضوع بدون شرکت من در جلسه مطرح، تصویب و تمام شد.

وی گفت: این موضوع موجب وارد شدن لطماتی به شهر و جبهه اصلاح طلبان شد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: مدیران نباید تغییر کنند مگر اینکه الزام داشته باشند.

وی افزود: پاکدستی و مقابله با فساد و صدور دو بخشنامه در این راستا یکی از شاهکارهای ویژه دوره هفت ماهه گذشته است که تداوم آن می تواند مفید باشد.

الویری یادآور شد: تدوین برنامه سوم شهر تهران، رابطه با سازمان های مختلف و مجلس شورای اسلامی از جمله نکاتی است که باید به آن توجه داشت.

وی گفت: رابطه خوب با مجلس موجب گنجانده شدن ۷ مصوبه در بودجه کشور به نفع شهرداری تهران شد.