۰ نفر

رییس شورای اسلامی شهر تهران:

تغییر در روش تردد در محدوده طرح ترافیک نیازمند مصوبه شورای است

۱۲ دی ۱۳۹۶، ۱۲:۱۳
کد خبر: 241806
تغییر در روش تردد در محدوده طرح ترافیک نیازمند مصوبه شورای است

رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: اگر شهرداری می‌خواهد روش تردد در محدوده طرح ترافیک را تغییر دهد باید لایحه را به شورا فرستاده و مصوب بگیرد.

اقتصاد آنلاین - فائزه مومنی ؛  محسن هاشمی روز سه شنبه بعد از سی و پنجمین جلسه شورای شهر با حضور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر درباره روش حضور در محدوده طرح ترافیک، مذاکراتی داشتند و مکتوبات فرستاده شده است گفت: برخی از اعضای کمیسیون نسبت به این تغییر نظر مثبت داده‌اند ولی هنوز به همه کمیسیون ها نرسیده است.

 وی افزود: اگر شهرداری می‌خواهد روش را عوض کند باید لایحه را به شورا فرستاده و مصوبه بگیرند.

 هاشمی تاکید کرد : معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام کرده است که بعد از آماده شدن، لایحه به شورا فرستاده میشود و با رای شورا مصوبه قابل اجرا خواهد بود.

 عضو شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به سوالی مبنی بر چرایی ادامه فعالیت کارخانه های آلاینده در تهران نیز گفت: به سازمان محیط زیست درباره ادامه فعالیت کارخانه‌های آلاینده تذکر خواهیم داد .

وی در ادامه با اشاره به روند نوشتن برنامه سوم شهرداری تهران گفت: شهرداری بنا بر توصیه شورا نوشتن برنامه سوم را آغاز کرده و معاون برنامه ریزی شهرداری امروز در صحن شورا در خصوص نحوه برنامه نویسی، مزیت ها و ضعف ها و مشکلات آن صحبت کرد.

 وی تأکید کرد: اعضای شورا به طور جدی در بحث مشارکت کرده اند.

وی یادآور شد: در شهرداری نهادی به طور دائمی برنامه دوم را رصد و گزارش را ارائه می‌کند که در نوشتن برنامه سوم این گزارشات لحاظ می شود.