۰ نفر

تذکر عضو شورای شهر به تغییر کاربری سوله‌های مدیریت بحران

۱۴ آذر ۱۳۹۶، ۱۱:۵۲
کد خبر: 235801
تذکر عضو شورای شهر به تغییر کاربری سوله‌های مدیریت بحران

عضو شورای اسلامی شهر تهران نسبت به تغییر کاربری سوله های مدیریت بحران تذکر داده و خواستار واگذاری کامل این سوله ها به سازمان مدیریت بحران شد.

اقتصاد آنلاین- فائزه مومنی ؛ مجید فراهانی روز سه شنبه در بیست و هفتمین جلسه شورا نسبت به وضعیت پایگاه های پشتیبانی سازمان مدیریت بحران شهر تهران تذکر داد.

وی با بیان اینکه بر اساس مصوبه شورا این پایگاه ها باید در اختیار سازمان مدیریت بحران قرار گیرد، گفت: در 14 آبان خواستار توجه و الزام شهردای به واگذاری پایگاههای شهر تهران  به سازمان پیشگیری ومدیریت بحران شدم.

فراهانی خاطر نشان کرد:  به عنوان نماینده تهران متاسفم که از 102 سوله پشتیبانی بحران تنها 22 سوله در اختیار این سازمان قرار دارد.

عضو شورای شهر تهران افزود: سایر سوله ها در اختیار سازمان ورزش قرار گرفته و یا کاربری های غیر معقول برای آنها در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه سوله شهید آبشناسان در منطقه چهار برغم هزینه احداث چهار میلیارد تومانی به مدت ده سال به یکی از منسوبان و نور چشمی های شهرداری تهران واگذار شده گفت: این سوله در حال حاضر و شهر بازی تبدیل شده است.

فراهانی افزود: برخی سوله ها نیز برای بدهی ها به بدهکاران فروخته شده و یا تغییر کاربری داده و به محل کسب و کار تبدیل شده است.