۰ نفر

تردد ۳ میلیون موتورسیکلت در تهران

۱۵ آبان ۱۳۹۶، ۲۲:۲۱
کد خبر: 229920
تردد ۳ میلیون موتورسیکلت در تهران

فرماندار تهران از تردد 3 میلیون دستگاه موتورسیکلت در شهر تهران خبر داد و گفت: استفاده از تصفیه‌کننده‌ها در پاک‌سازی هوا از آلاینده‌ها مؤثر است.

به گزارش اقتصاد آنلاین، عیسی فرهادی در جلسه کارگروه هماهنگی شرایط ویژه آلودگی هوا در استان تهران با اشاره به وجود 3 میلیون دستگاه موتورسیکلت در شهر تهران و بیش از 5/4 میلیون دستگاه در استان تهران اظهار داشت: استفاده از تصفیه‌کننده‌های هوا که در برخی کشورهای پیشرفته نیز به کار می‌رود، می‌تواند در برخی از نقاط تهران به کار گرفته شود که در پاک‌سازی هوا از آلاینده‌ها مؤثر است.

سردار محمدرضا مهماندار، رئیس پلیس راهور تهران نیز در این جلسه با بیان اینکه برخورد با خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی از مهرماه آغاز شده، اظهار کرد: تاکنون 3 هزار و 177 دستگاه خودرو به دلیل دودزا بودن، پلاک تعمیری دریافت کردند.

وی گفت: در هفت ماه نخست امسال، 2 میلیون و 500 هزار دستگاه خودرو جریمه شده و 100 هزار برگ جریمه به شکل اعمال قانون دستی داده شده است.

رئیس پلیس راهور تهران افزود: این میزان استفاده از خودروهای شخصی تک‌سرنشین در تهران بسیار زیاد است و در ایجاد آلودگی هوا تأثیر چشمگیر دارد.