۰ نفر

زیپ‌لاین برج میلاد و باغ موزه دفاع مقدس استاندارد نیست

۲۶ مهر ۱۳۹۶، ۱۳:۴۱
کد خبر: 226046
زیپ‌لاین برج میلاد و باغ موزه دفاع مقدس استاندارد نیست

مدیرکل استاندارد استان تهران گفت: وسیله تفریحی زیپ‌لاین مجموعه برج میلاد و باغ موزه دفاع مقدس فاقد مجوز استاندارد است و بهره‌برداری از این تجهیزات تا رفع نواقص و اخذ مجوز استاندارد ممنوع است.

به گزارش اقتصاد آنلاین، کارشناسان استاندارد در بازرسی‌های خود از زیپ‌لاین‌های این دو مجموعه، آن را غیراستاندارد تشخیص داده و از آنجا که این تجهیزات فاقد مجوز استاندارد به منظور بهره‌برداری می‌باشند، شهروندان تا زمان اخذ مجوز استاندارد این تجهیزات، از آن استفاده نکنند.

مسلم بیات تاکید کرد: بهره‌برداران تجهیزات فاقد مجوز باید برای استانداردسازی تجهیزات خود و اخذ مجوز استاندارد سریعا اقدام کنند؛ در غیراینصورت، عواقب و خطرات احتمالی ناشی از استفاده از آن، متوجه خود بهره‌برداران و مالکان می‌باشد.

این مقام مسؤول در پایان با اشاره بر جمع‌آوری یک شهربازی در سالجاری، از انجام بیش از هزاروصد مورد بازرسی از تجهیزات 85 مرکز تفریحی- شهربازی‌ها و زمین‌های بازی و پیست‌های اسکی(تله‌کابین/ تله‌سی‌یژ)- خبر داد و افزود: در بازرسی از تجهیزات این مراکز، 283 تجهیز در 9 شهربازی پلمب و برای  615 تجهیز مجوز استاندارد صادر شد.