۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

ثبت نام ایران خودرو (فرصت پایانی / هایما S۷ پلاس )

۲۶ تیر ۱۴۰۰، ۱۵:۱۳
کد خبر: 545849
ثبت نام ایران خودرو (فرصت پایانی / هایما S۷ پلاس )

فرصت ثبت نام مدل جدید خودروی شاسی بلند هایما S۷ پلاس ایران خودرو در شرایط فروش فوری و با قیمت قطعی امروز به پایان می‌رسد.

ایران خودرو از 26 تیر ماه شرایط جدیدی برای فروش محصولات خود اعلام نکرده است

به گزارش اقتصاد آنلاین، خودروی جدید هایما S7 پلاس با قیمت قطعی 640 میلیون تومانی و در 5 رنگ مختلف، از پنجشنبه 24 تیرماه عرضه شده و متقاضیان فقط تا پایان روز شنبه 26 تیرماه فرصت دارند نسبت به ثبت نام این خودرو اقدام کنند.

لازم به توضیح است که گروه صنعتی ایران خودرو با ایجاد تغییراتی بر روی شاسی بلند هایما S7، نسخه جدیدی از آن با نام هایما S7 پلاس به بازار عرضه می کند که مهم ترین تغییرات آن مربوط به بخش ظاهری و داخل کابین اتومبیل بوده و مشخصات فنی اتومبیل همانطور که انتظار می رفت دست نخورده باقی مانده است.

از تغییرات مهم هایما S7 پلاس نسبت به نسخه معمولی و توربو می توان به تغییرات ظاهری این اتومبیل همچون آینه های جدید جانبی شبیه به هایما S5، گل پخش کن های سپرجلو و عقب، یکپارچه شدن لچکی عقب اتومبیل با شیشه اطراف و همچنین در داخل کابین می توان به داشبورد کاملا جدید، صفحه نمایشگری بزرگ در کنسول مرکزی، صندلی های جدید چرمی پارچه ای و همچنین رودری های کاملا جدید اشاره داشت که در نسخه پلاس هایما S7 شاهد آن هستیم.

 هایما S۷ پلاس

 هایما S۷ پلاس