۰ نفر

سخنگوی دولت خبر داد؛

تعدیل مجازات جرایم نقدی بدل از حبس

۱۰ اسفند ۱۴۰۱، ۱۲:۰۶
کد خبر: 704010
تعدیل مجازات جرایم نقدی بدل از حبس

سخنگوی دولت با اعلام اینکه دولت بنا به پیشنهاد وزارت دادگستری جرایم ریالی بدل از حبس را اصلاح کرد، گفت: با این اصلاح کسانی که به خاطر جرایم نقدی محکوم شده‌اند، دوره مجازات کوتاه تری خواهند داشت .

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، علی بهادری جهرمی در حاشیه جلسه هیات دولت با تبریک روز جوان، گفت: در این هفته پیش رو و به مناسبت روز جوان برنامه های متعددی در دستور کار وزارتخانه های مختلف قرار دارد. جشنواره جوان برتر ایرانی در تمام مراکز استانی برگزار می شود و از این جوانان تقدیر می شود.

وی ادامه داد: نمایشگاه‌های دستاوردهای جوانان هفته آینده برگزار می شود. اردوی جوانان برای مشاهده حوزه های پیشرفت کشور نیز برگزار می‌شود. شاهد استقبال گسترده و جدی جوانان از راهیان نور هستیم. امسال پیش بینی می‌شود در حوزه دانشجویی بیش از ۱۰۰ هزار نفر در راهیان نور شرکت می‌کنند. همچنین اردوی راهیان پیشرفت هم برگزار می شود.

وی در ادامه درباره مصوبات دولت در دو جلسه اخیر خود، افزود: در راستای کاهش جمعیت کیفری زندانیان ، دولت بنا به پیشنهاد وزارت دادگستری جرایم ریالی بدل از حبس را اصلاح کرد. با این اصلاح کسانی که به خاطر جرایم نقدی محکوم شده‌اند، دوره مجازات کوتاه تری خواهند داشت و شاید برخی از آنها تا قبل نوروز به خانواده خود بازگردند