۰ نفر

احمد خاتمی: فتنه ای که هم اکنون در کشور جریان دارد نسبت توطئه های گذشته بی سابقه است

۶ دی ۱۴۰۱، ۱۷:۴۹
کد خبر: 691242
احمد خاتمی: فتنه ای که هم اکنون در کشور جریان دارد نسبت توطئه های گذشته بی سابقه است

احمد خاتمی گفت: فتنه‌ای که هم اکنون در کشور جریان دارد نسبت توطئه‌های گذشته بی سابقه است چراکه در هجمه‌های گذشته همانند این دوره به مقدسات اسلامی اهانت نشده به عبارتی یاغیگری و اغتشاش طلبی است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری گفت: حضور افراد در آیین های عزای فاطمی اقرار عشق به ولایت فقیه و بیعت با این بانوی بزرگ است.

سید احمد خاتمی گفت: دسته عزاداری سالروز شهادت دخت نبی مکرم اسلام در حقیقت یک بیعت با حضرت صدیقه طاهره (س) بود در ۲ بعد شامل اعلام نفرت با دشمنان فاطمه (س) و دین اسلام و اقرار عشق به ولایت فقیه است.

وی با بیان اینکه امروز بانوانی که با پوشش فاطمی آمدند، شعائر اسلامی و حب خود نسبت حضرت فاطمه زهرا (س) را اعلام کردند افزود: دشمنان فاطمه همان دشمنان اسلام هستند و نمی‌خواهد پرچم این دین مقدس در ایران در اهتزار باشد.

وی اضافه کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون تمام دنیای کفر به جنگ با نظام آمده اما تاکنون دسیسه‌ها و توطئه‌های بزرگی همچون حضور کمونیست‌ها، لیبرال‌ها، جریان بنی صدر و استکبار در ابتدای انقلاب، جنگ تحمیلی، فتنه سال‌های ۱۳۷۸، ۱۳۸۸ و ۱۳۹۸ همگی نقش بر آب شده است.

عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: فتنه‌ای که هم اکنون در کشور جریان دارد نسبت توطئه‌های گذشته بی سابقه است چراکه در هجمه‌های گذشته همانند این دوره به مقدسات اسلامی اهانت نشده به عبارتی یاغیگری و اغتشاش طلبی است.

وی گفت: در این اغتشاش‌ها سوزاندن مسجد و پرچم یک ملت، برداشتن چادر از سر زنان، فریب کودکان و نوجوانان یکی از محورهای اصلی بوده نشان دهنده عزم معاندان برای به راه انداختن جنگی ترکیبی در ایران است.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه این جنگ رسانه‌ای و فرهنگی از اتاق فکری متشکل از آمریکا، انگلیس، سلطنت طلبان و منافقین از بیرون کشور در حال هدایت است افزود: هرچند این اغتشاش‌ها با هوشیاری و بصیرت مردم ایران اسلامی نفس‌های آخر خود را می‌کشد و معاندان این شکست را بر نمی‌تابند و در مقابل با تهدید و آزار اندک افراد و کسبه را در مسیر فراخوان قرار می‌دهند و یا اینکه تصاویر و فیلم‌هایی از روزهای اول اغتشاش‌ها را منتشر می‌کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه تهدیدکنندگان مردم همواره افرادی هستند که از دموکراسی دم می‌زنند اما اگر مغازه‌ای به فراخوان آنها گوش ندهد را به آتش می کشند یادآور شد: معاندان در این مدت ثابت کرده اند که با این جنگ ترکیبی فرهنگی، اقتصادی و رسانه‌ای در یک کلمه به دنبال فلج کردن ایران هستند.

وی افزود: اما امروز مردم ولایی و انقلابی ایران با حضور در آئین‌های عزای فاطمی نشان دادند که همانند این بانوی بزرگ دوستدار ولایت فقیه هستند و از آن به عنوان ستون خیمه نظام اسلامی حمایت می‌کنند.