۰ نفر

ضرغامی وعده اینترنت پر سرعت داد!

۱۰ مهر ۱۴۰۱، ۱۱:۳۷
کد خبر: 671389
ضرغامی وعده اینترنت پر سرعت داد!

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: بنابر اقتضائات امنیتی ظرفیت های اینترنت محدوده شده است و کشور به سرعت از این مرحله عبور خواهد کرد.و مردم می توانند از اینترنت پرسرعت با کیفیت بالا و توانمندی استفاده کنند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، عزت الله ضرغامی گفت:‌ به دلیل اغتشاشات و ناآرامی ها و برخی تخریب هایی که در نقاط مختلف کشور قرار گرفته بنابر اقتضائات امنیتی ظرفیت های اینترنت محدوده شده و این یک تصمیم امنیتی است برای امنیت مردم. چون این پلتفرم ها مورد سوء استفاده برخی گروههای اغتشاشگر قرار گرفته است.

به عقیده وی کشور به سرعت از این مرحله عبور خواهد کرد و وضعیت عادی برمی‌گردیم، مردم بنا به حقی که دارند می توانند از اینترنت پرسرعت با کیفیت بالا و توانمندی استفاده کنند.

وی افزود: اینترنت آمده که انقلاب اسلامی را نجات دهد و من برخلاف کسانیکه فضای مجازی را تهدید می‌دانند معتقدم بزرگترین فرصت فضای ‌مجازی است و اگر این فضا نبود بسیاری از شعارهای انقلاب اسلامی مثل آزادی، آزدی بیان، آزادی اندیشه و آرمان هایی که انقلاب معرفی کرده است و رهبر انقلاب هم بارها بر روی آن تاکید کرده است رسانه های رسمی توان تحقق این آرمان ها را نداشتند. تا تضارب آرا کنند و ما باید قدرشناس باشیم و این‌را حفظ کنیم.

وزیر میراث فرهنگی تاکید کرد: اگر شرایط امنیتی مقطعی عبور کنیم، به مراتب اینترنت پرسرعت تری در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از کسب و کارها بخصوص کسب و کارهای دیجیتال متضرر شده اند و برای دفاع از کسب وکارها باید بتوانیم امنیت لازم را فراهم کنیم.