۰ نفر

اقدام بی اختیار بایدن در فرودگاه جده؛ عکسی که دردسرساز می شود!

۱ مرداد ۱۴۰۱، ۱۲:۰۷
کد خبر: 655228
اقدام بی اختیار بایدن در فرودگاه جده؛ عکسی که دردسرساز می شود!

البته در سفر جده بایدن یک کار بسیار خوبی انجام داد؛ اینکه در سفر به عربستان یک کلمه از حقوق بشر و دموکراسی صحبت نکرد چون بن سلمان کنار او ایستاده بود!

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از عصر ایران، امام جمعۀ اردبیل در خطبه های نماز به سفر جو بایدن رییس جمهوری آمریکا به منطقه پرداخت و گفت: «یک ذلت بسیار بزرگ این سفر برای آمریکا این بود که بایدن گفته بود در این سفر از عکس دونفره با بن‌سلمان اجتناب خواهد کرد چون نمی‌خواهد در کنار قاتل خاشقچی و قاتل ۸۰ بی‌گناه که در یک روز گردن زده شدند بایستد ولی وقتی به جده رسید دید اختیار دست او نیست! و این عکس قطعاً در انتخابات آمریکا علیه او به کار گرفته خواهد شد.»

  آیت الله عاملی در عین‌حال یادآور شد: البته در سفر جده بایدن یک کار بسیار خوبی انجام داد؛ اینکه در سفر به عربستان یک کلمه از حقوق بشر و دموکراسی صحبت نکرد چون بن سلمان کنار او ایستاده بود!

   به اعتقاد امام جمعۀ اردبیل یک نکته قابل توجه در نشست جده هم این است که کشورهای عربی در بیانیۀ اختتامیه نتوانستند حتی یک کلمه راجع به مشکل اصلی جهان اسلام یعنی فلسطین حرف بزنند چون کدخدا اجازه نداد و آنها هم در برابر او مثل عبد در برابر مولای خود ایستاده بودند و  نیز نتوانستند حتی یک تصمیم به نفع جهان اسلام مثل داشتن "ارز مشترک" بگیرند.