۰ نفر

امام جمعه پردیس؛

دولت سیزدهم با مذاکره انقلابی فاصله میدان و دیپلماسی را کاهش داد 

۳ تیر ۱۴۰۱، ۱۴:۲۹
کد خبر: 647384
دولت سیزدهم با مذاکره انقلابی فاصله میدان و دیپلماسی را کاهش داد 

امام جمعه شهرستان پردیس گفت: دولت سیزدهم بامذاکره انقلابی فاصله میدان و دیپلماسی را کاهش داد و این امر باعث شد که دشمن به خطای محاسباتی خود پی ببرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، حجت الاسلام سید حسین حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان در جمع نمازگزاران، اظهار داشت: در کنار مذاکره برای خنثی سازی تحریم ها،  ایرا ن اسلامی با ارتباط قوی با کشورهای شرق و همسایه قدم های بلندی را برداشته است.

وی ادامه داد: دشمنان و برخی عوامل از جناح‌های سیاسی از طریق فضاسازی رسانه ای، تلاش می کنند تا دولت را ناکارآمد و کشور را به بن بست رسیده جلوه بدهند و دولت سیزدهم باید با برطرف کردن ضعف سیاستگذاری و برنامه ریزی و برطرف کردن ضعف هماهنگی در اجرا و همچنین رفع ضعف نظارت بر اجرا، این تورم و گرانی را مدیریت کنند.

امام جمعه شهرستان پردیس با اشاره به عملیات روانی صهیونیست‌ها برای فرار از انتقام ایران، توضیح داد: رژیم صهیونیستی به شدت به وحشت افتاده و می‌خواهد مانع از انتقام ایران شود به شهروندان خود هشدار می دهند که به ترکیه سفر نکنید و حتی تعدادی از افراد معلوم الحال را هم در ترکیه و تایلند به نام جاسوسان ایرانی بازداشت کردند و یا هواپیمای باری ایران در آرژانتین را توقیف کردند تا با جنگ روانی مانع انتقام بشوند.

حسینی با اشاره به رویه جو بایدن رییس جمهور آمریکا ادامه داد: جو بایدن هم به خاطر منافع خود از شعارهای انتخاباتی خود نسبت به عربستان عبور کرد تا بتواند کمبود نفت که بعلت جنگ اوکراین ایجاد شده را جبران کند و به عادی سازی روابط عربستان و رژیم صهیونیستی کمک و از نفوذ ایران در منطقه جلوگیری کند.

وی با تبریک هفته قوه قضائیه اظهار داشت: بنا بر گفته های امام راحل،قوه قضائیه قوه‌ای است مستقل، و معنای استقلالش این است که در صورتی که حکمی از قضات صادر شد، هیچ کس دیگری حق ندارد آن را نقض و یا در آن دخالت نماید و احدی حق دخالت در امر قضا را ندارد و دخالت کردن، خلاف شرع و جلوگیری از حکم قضات هم برخلاف شرع است.

امام جمعه شهرستان پردیس با بیان اینکه دستگاه قضا، رسالت اصلی خود را که عدالت است را در حیطه های مختلف به خوبی انجام بدهد، توضیح داد: عملکرد مثبت دستگاه قضائی کشورمان در تشخیص حقیقت از باطل در مقاطع حساس کشور از جمله فتنه سال ۸۸، شناسایی مفسدان اقتصادی، برخورد با فساد، مقابله با اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر، برخورد بدون مماشات با برخی از چهره‌های مطرح، برخورد با برخی از آقازاده‌ها و مفسدان و دانه درشت‌های اقتصادی قابل تقدیر است.

حسینی گفت: خانواده های ضعیف زیر بار گرانی ها، صبرِ طاقت فرسایی را تحمل می‌کنند، سفره برخی از مردم  خالی است و درد و رنجی که به خاطر نداری و عدم توان خرید مایحتاج زندگی خود متحمل می‌شوند و به مسئولان توصیه می شود با درک وضعیت مردم شرایط  را تسهیل کنند.

وی با اشاره به فرارسیدن پنجم تیرماه روز مبارزه با مواد مخدر، توضیح داد: مقابله و برخورد جدی با فروشندگان مواد مخدر در شهرستان با توجه به تلاش نیروی انتظامی و دستگاه قضایی کافی نیست باید همه بسیج بشویم و دست به دست هم بدهیم تا نگذاریم در شهرستان و پارکها و در مکان های عمومی به راحتی خرید و فروش مواد مخدر اتفاق بیفتد.