۰ نفر

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خبر داد؛

باقری کنی به مجلس فراخوانده شد

۱ خرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۴۸
کد خبر: 637421
باقری کنی به مجلس فراخوانده شد

دبیر دوم کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: امروز آقای باقری ساعت ۱۴ به کمیسیون امنیت ملی در مجلس دعوت شده‌اند تا درباره آخرین تحولات بین‌المللی، سیاسی و همچنین آخرین تحولات روند مذاکرات برجامی در کمیسیون امنیت ملی توضیح دهند.

اقتصادآنلاین - پرستو بهرامی‌راد؛ یعقوب رضازاده، دبیر دوم کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در پاسخ به سوالی در مورد علت حضور علی باقری‌کنی گفت: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تا به حال دو بار با آقای باقری‌کنی، مذاکره کننده ارشد ایران دیدار داشته است. یک بار در وزارت امور خارجه و یکبار در کمیسیون امنیت این دیدار انجام شده است.

او در ادامه بیان کرد: امروز هم بار دیگر آقای باقری به کمیسیون امنیت ملی در مجلس دعوت شده تا درباره آخرین تحولات بین‌المللی، سیاسی و آخرین تحولات در روند مذاکرات برجامی در کمیسیون امنیت ملی توضیح دهد.

در مورد سوال هایی که قرار است باقری کنی در این جلسه توضیح دهد، عنوان کرد: این روزها بسیاری پیگیر خبرهای مربوط به توافق و برجام هستند و به نوعی مشکلات معیشتی و اقتصادی در جامعه را ناشی از عدم توافق در وین می‌دانند. در حالی که ما به این اعتقاد نداریم یعنی ممکن است تا حدودی تاثیرگذار باشد ولی تاثیر آن کم است. اما قرار است توضیح داده شود که دستگاه دیپلماسی چه اقدامات اساسی در این نه ماه انجام داده و با چه مشکلاتی مواجه است و مجلس چه می‌تواند انجام دهد.