۰ نفر

تلویزیون اقتصادآنلاین؛

آقای شهردار بهشت، پاستور نیست

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۸:۲۲
کد خبر: 634627
آقای شهردار بهشت، پاستور نیست

بررسی عملکرد زاکانی در چند ماه اخیر نشانگر خالی بودن کارنامه وی در شهرداری است. در شرایطی که گرد و غبار مهمان ناخوانده تهران در آغاز سال جاری بود، زاکانی سکوت را ترجیح داد و در عوض در معدود فعالیت‌های آنلاین خود دست به انتشار توییتی مرتبط با مذاکرات برجامی زد.

اقتصادآنلاین - پرستو بهرامی راد؛ بررسی عملکرد زاکانی در چند ماه اخیر نشانگر خالی بودن کارنامه وی در شهرداری است. در شرایطی که گرد و غبار مهمان ناخوانده تهران در آغاز سال جاری بود، زاکانی سکوت را ترجیح داد و در عوض در معدود فعالیت‌های آنلاین خود دست به انتشار توییتی مرتبط با مذاکرات برجامی زد.

شرایط نابسامان ناوگان مترو، از کار افتادن پله برقی پل‌های عابر پیاده، کمبود اتوبوس‌ ناوگان اتوبوس‌رانی، دیوارکشی در پارک‌های پایتخت، انتصاب جنجالی دامادش در شهرداری و افطاری ۶۰۰ میلیونی به مدیران شهرداری از جمله مواردی است که انتقادهای زیادی را به شهرداری تهران در این مدت به همراه داشته است. 

با این حال کارنامه چند ماهه زاکانی و مجموعه مسئولیت‌های بر زمین مانده او به خوبی نشان می‌دهد شهردار جدید بیش از آنکه به فکر حل مشکلات پایتخت نشینان باشد، در پی قیاس در انجام مسئولیت‌هایی است که حتی خودش هم از اجرای حداقلی آنها بازمانده است.

تدوین: محسن احمدیان