۰ نفر

واکنش فرماندار مشهد به حواشی بازی ایران و لبنان؛

با عوامل بی احترامی در جریان بازی ایران و لبنان برخورد می‌شود

۱۰ فروردین ۱۴۰۱، ۱۷:۲۶
کد خبر: 624230
با عوامل بی احترامی در جریان بازی ایران و لبنان برخورد می‌شود

فرماندار مشهد گفت: با عوامل حواشی و بی احترامی روز گذشته که در جریان بازی ایران و لبنان صورت گرفت قطعا برخورد می‌شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محسن داوری گفت: در جریان بازی دیروز تعدادی از هواداران بلیت‌ها را از سایت رسمی تهیه کرده بودند، اما موفق به حضور در ورزشگاه نشدند که با تدبیری که صورت گرفته  آن‌ها می‌توانند مبلغ بلیت خود را با حضور در اداره کل ورزش و جوانان مشهد بازپس بگیرند.

این موضوع را فرماندار مشهد در نشست خبری با خبرنگاران رسانه‌های مختلف مطرح کرد.

فرماندار مشهد می گوید: در بازی روز گذشته بی احترامی‌هایی به تماشاگران و هواداران تیم ملی ایران که پشت در‌های ورزشگاه مانده بودند صورت گرفت که از تماشاگران عذرخواهی می کنم.

به گفته او  بر اساس تصمیمات ستاد کرونا قرار بود این بازی بدون تماشاگر برگزار شود، اما با توجه به وضعیت مطلوب کرونایی در مشهد، تصمیم ستاد بر این شد که بازی با یک سوم ظرفیت ورزشگاه برگزار شود.

داوری گفت: روز بلیت فروشی و استقبال بی نظیر هموطنان برای خرید بلیت ما را بر آن داشت که ظرفیت بلیت فروشی ورزشگاه را تا ۵۰ درصد افزایش دهیم.

فرماندار مشهد می گوید: روز برگزاری بازی، با استقبال بیش از اندازه مردم بلیت به دست مواجه شدیم و تصمیم گرفتیم که تا جایی که ظرفیت ورزشگاه اجازه می‌دهد تماشاگران برای تماشای بازی به ورزشگاه بیایند، اما بدلیل محدودیت‌ها باید بخشی از ورزشگاه خالی می‌ماند.

به گفته او  بر همین اساس ۲۳ هزار نفر وارد ورزشگاه شدند و بسیاری از افراد نتوانستند وارد ورزشگاه شوند.

داوری گفت: افرادی در بیرون ورزشگاه بودند که بلیت‌های غیرمجاز و غیرمعتبر را در دست داشتند که از سایت‌های غیر معتبر صادر شده بود و قطعا با افرادی که اینگونه بلیت‌های تقبلی را صادر کرده بودند برخورد قاطعانه خواهیم کرد، افرادی که بلیت خریده، ولی نتوانستند به داخل ورزشگاه راه پیدا کنند، هزینه پرداخت شده برای بلیت را با ارائه کد ملی و احراز هویت به آن‌ها برمی گردانیم.

به گفته او برگزاری بازی ایران و لبنان در ورزشگاه امام رضا مشهد اتفاق ویژه‌ای بود و این ظرفیت که شهر مشهد می‌تواند بازی‌هایی در این سطح را برگزار کند بسیار ارزشمند بود.