۰ نفر

امام جمعه سنندج؛

حقوق های نجومی برخی مسئولان نامتناسب با شان مسئول است

۶ اسفند ۱۴۰۰، ۱۸:۵۶
کد خبر: 615164
حقوق های نجومی برخی مسئولان نامتناسب با شان مسئول است

ماموستا رستمی گفت: تحقق امنیت معیشتی توسعه امنیت سرزمینی به دنبال دارد لذا مسوولان باید برای رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم از هیچ تلاشی دریغ نورزند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج که با حضور نمازگزاران و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مسجد دارالاحسان این شهر اقامه شد، اظهار کرد: کمیته امداد نهادی انقلابی و از مولودات انقلاب اسلامی است نهاد حمایتی که خیلی از نیازمندان امروز از خدمات کمیته امداد بهره‌مند هستند.

وی با عنوان اینکه ایران اسلامی امروز از لحاظ اقتدار و توانایی های نظامی و علمی در اقتدار است، امنیت معیشتی را دارای اهمیت دانست و گفت: همانگونه که امنیت سرزمین از اهمیت زیادی برخوردار است امنیت معیشتی نیز اهمیت داشته و نقش مستقیم با توسعه هرچه بیشتر امنیت دارد.

امام جمعه سنندج تصریح کرد: از مسوولان و متولیان امر انتظار داریم تمام توان خود را در مسیر رفع مشکلات نیازمندان به کار گیرند.

وی با بیان اینکه وجود افراد نیازمند و دست و پنجه نرم کردن مردم با مشکلات اقتصادی و معیشتی در خور شان نظام مقدس اسلامی نیست گفت: مسوولان در برابر رفع این مشکلات و ارتقای سطح معیشت مردم وظیفه دارند و باید در این راستا تمام توان و تلاش خود را بکار بگیرد.

ماموستا رستمی حقوق‌های نجومی برخی مسوولان را نامتناسب با شان مسوول در جامعه اسلامی دانست و گفت: اینکه مسوولی قدرت و توان هزینه کرد ده‌ها میلیون تومان در فروشگاه‌های عرضه کالا داشته باشد اما مردم برای تامین کوچکترین نیازهای اساسی در رنج باشند سزاوار نیست.

وی اضافه کرد: مسوولیت‌ها امانت الهی هستند مسوولان باید با خدمت صادقانه از این امانت به خوبی حراست کنند چراکه فردای قیامت باید در این باره پاسخگو باشند.

به گفته امام جمعه سنندج، فشار زندگی و مشکلات اقتصادی به سختی مردم را رنج می‌دهد و این وظیفه مسوولان است و باید با چاره‌اندیشی و برنامه‌ریزی مناسب و مدیریت جهادی زمینه رفع این مشکلات را فراهم اورند.

ماموستا فایق رستمی

وی در ادامه به مبعث پیامبر گریزی زد و گفت: پیامبر ما فخر بشریت است ما به عنوان پیروان و امت چنین پیامبری باید به خود ببالیم و با حرکت در مسیر دستورات وی مسیر سعادت مندی دنیا و اخرت را طی کنیم.

امام جمعه سنندج به رحم بسیار زیاد پیامبر مکرم اسلام گریزی زد و گفت: پیامبر مکرم اسلام در محبت و مهربانی به امت خود بزرگترین معلم برای جامعه بشریت است تا جایکه به خاطر یک پیرزن ساعت‌ها در آفتاب سوزان و گرم منتظر می‌ماند.

وی اضافه کرد: مهربانی به ایتام از تاکیدات پیامبر اسلام است تا جایکه خطاب به امت خود می‌فرمایند دستی که سر یتیمی را نوازش کند هرگز با اتش جهنم نخواهد سوخت.

ماموستا رستمی افزود: خداوند نوید جایگاه والاتر از دنیا را در آخرت به پیامبر دادند جایگاهی که بالاتر از ان وجود ندارد و این بیانگر جایگاه حضرت است.

امام جمعه سنندج اضافه کرد: خداوند نسبت به ایمانداران از نفس خودشان رحیم تر و از پدری دلسوز نسبت به ایمان داران مهربان تر است.