۰ نفر

فاضلی: بگذارید به دردهای این مملکت برسد

۴ بهمن ۱۴۰۰، ۱۵:۲۳
کد خبر: 603383
فاضلی: بگذارید به دردهای این مملکت برسد

محمد فاضلی گفت: رضا امیدی، عضو هیات علمی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران هم اخراج شده است. قراردادش را تمدید نکرده‌اند. نام دیگری برای اخراج است.

به گزارش اقتصاد آنلاین، محمد فاضلی استاد سابق دانشگاه شهید بهشتی نوشت: رضا امیدی متخصص سیاست اجتماعی، تحلیل نابرابری آموزشی، ارزیابی نظام‌های رفاهی و در علوم اجتماعی ایران «صدای صداهای ناشنیده» است. تحلیل‌گر انواع نابرابری، فقر، سلامت و بهداشت و نگاهی نهادگرا و انتقادی به سیاست‌های اقتصادی و اجتماعی بازارکار. برای عموم هم در کانال تلگرامش می‌نویسد.

درسش را خوب خوانده، مشق آکادمیکش را هم خوب - به فارسی و انگلیسی - نوشته است. در حوزه کاری خودش اول نباشد، حتما یکی از سه نفر اول است.

شفاف توضیح بدهید چرا قراردادش را تمدید نمی‌کنید؟ چرا نمی گذارید استادی که کار می‌کند و دغدغه دارد و در عرصه عمومی فعالیت می‌کند، سرش بی دردسر به کارش گرم باشد؟ از این بی‌ثبات کردن زندگی آدم‌ها و تولید بی‌اعتمادی چه سودی حاصل می‌شود؟

 آیا دوباره پای یک عشیره و قبیله آکادمیک میان است که کوتوله هستندو از بلندقدها خوش‌شان نمی‌آید؟

 بگذارید رضا امیدی در آرامش نابرابری‌های جامعه‌سوز را تحلیل کند و راهی بیابد. یا حداقل به ما نشان دهید آن شایسته‌تری که قرار است جای رضا امیدی را بگیرد کیست.