۰ نفر

آیت الله نوری همدانی؛

در زمینه فعالیت های موشکی نباید به دشمن باج بدهیم

۱۸ آذر ۱۴۰۰، ۱۴:۰۵
کد خبر: 588392
در زمینه فعالیت های موشکی نباید به دشمن باج بدهیم

امیرعبداللهیان وزیر امورخارجه در سفر به قم پس از زیارت حرم مطهر با مراجع تقلید و علمای قم دیدار و گفتگو کرد.

 

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از صدا و سیما، آیت الله نوری همدانی در دیدار وزیر امور خارجه حفظ عزت و عظمت اسلام را از مهمترین وظایف این دستگاه دیپلماسی عنوان کرد و گفت: کار تیم‌های مذاکره کننده جمهوری اسلامی باید در محور اقتدار و عظمت اسلام و مسلمین دنبال شود.

آیت الله نوری همدانی یکی از راه‌های حفظ عزت است اسلام را توجه به خط قرمز‌های نظام اسلامی عنوان کرد و یادآور شد: یکی از مصادیق آن فعالیت‌های موشکی نیرو‌های مسلح کشورمان است که نباید به دشمن در این زمینه باج بدهیم.

آیت‌الله نوری آیت‌الله نوری همدانی در ادامه با اشاره به حوادثی که در کشور‌های یمن، افغانستان، سوریه و فلسطین و سایر کشور‌های اسلامی صورت می‌گیرد یادآور شد: همه این اتفاق‌ها و گرفتاری‌ها زیر سر دشمنان است که از یک سو به دنبال فروش تسلیحات به به کشور‌های اسلامی هستند و از سوی دیگر از مذاکره با جمهوری اسلامی ایران دم میزنند.

الله نوری‌همدانی تصریح کرد: نباید فراموش کنیم که این دولت‌هایی که امروز به ظاهر به دنبال گفتگو و صلح و مذاکره هستند در هشت سال دفاع مقدس تجهیزات و تسلیحات به روز دنیا را در اختیار صدام قرار دادند تا به خیال خودشان جمهوری اسلامی را نابود کنند.