۰ نفر

جشن پیروزی هوا داران آیت الله رییسی برگزار شد + عکس و فیلم

۲۹ خرداد ۱۴۰۰، ۱۹:۳۲
کد خبر: 537736
جشن پیروزی هوا داران آیت الله رییسی برگزار شد + عکس و فیلم

گردهمایی هواداران آیت الله سیدابراهیم رییسی، رییس جمهور منتخب برای برگزاری جشن پیروزی وی در انتخابات عصر امروز در میدان امام حسین(ع) برگزار شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، گردهمایی هواداران آیت الله سیدابراهیم رییسی، رییس جمهور منتخب برای برگزاری جشن پیروزی وی در انتخابات عصر امروز در میدان امام حسین(ع) برگزار شد.

هزاران نفر از شهروندان تهرانی با حضور در این مراسم پیروزی رییسی را جشن گرفتند.

JK71v6FkIizE

در ابتدای این مراسم آهنگ «سلام به آینده» اجرا شد و با همراهی حاضران، با پلاکاردها و نوشته‌هایی که به همراه داشتند، استقبالی مردمی از دولت انقلابی، کارآمد و ضد فساد به نمایش گذاشته شد.

مولودی خوانی سعید حدادیان در جشن پیروزی هوادارن آیت‌الله رییس ی بخش دیگری از این مراسم در میدان امام حسین تهران بود.

حاضران با در دست داشتن عکس‌های آیت‌الله رییس ی، حاوی چهره و شعارهای رییس جمهور منتخب و همچنین به احتزاز درآوردن پرچم ایران، خوشنودی خود را از این رویداد بزرگ ملی اعلام کردند؛ از جمله نوشته‌های در دست حاضران « به کوری چشم بی بی سی، رای ما شد رییس ی»، «خبر بدین به لشکر نتانیاهو، مرگتو امضا زده ضامن آهو» و «مردم مچکریم» بود.

30

همزمان با نزدیک شدن به مغرب و تاریک شدن هوا، هواداران رییس جمهور منتخب میدان امام حسین (ع) تهران را با روشن کردن نور تلفن‌های همراهشان نورافشانی کردند.

در دقایق پایانی جشن پیروزی، هواداران رییس جمهور منتخب به صورت گروهی دعای فرج خواندند.

علاوه بر میدان امام حسین(ع)، جمعی از هواداران رییس جمهور منتخب با حضور در میدان ولیعصر تهران حمایت خود را از آیت‌الله رییس ی و قدردانی از رای مردم اعلام کردند.