۰ نفر

عبدالناصر همتی؛

من تا آخر ایستاده ام / نخبگان و سیاسیون مرا تنها گذاشته اند

۲۷ خرداد ۱۴۰۰، ۳:۰۷
کد خبر: 537014
من تا آخر ایستاده ام / نخبگان و سیاسیون مرا تنها گذاشته اند

همتی گفت: من حیثیت و شخصیت و ٦٣ سال عمرم را برای مردم گذاشته ام. تا آخر ایستاده ام. به تنهایی مقابل همه آنها ایستاده ام و نشان داده ام نمی ترسم.

به گزارش اقتصادآنلاین، عبدالناصر همتی، نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در کلاب هاوس گفت وگو با بهزاد نبوی گفت: نمی خواهم کسی تکرار کند و آبرویش را برای من بگذارد. شرط بندی روی اسب برنده که هنر نیست. نخبگان و سیاسیون مرا تنها گذاشته اند. 

وی ادامه داد: من حیثیت و شخصیت و ٦٣ سال عمرم را برای مردم گذاشته ام. تا آخر ایستاده ام. به تنهایی مقابل همه آنها ایستاده ام و نشان داده ام نمی ترسم. بسیاری از کسانی که مقابل من هستند سه سال است در رسانه ملی تبلیع می کنند

همتی افزود: من نمی توانم آنقدر تبلیغ کنم. روزانه میلیاردها تومان هزینه می کنند تا مرا تخریب کنند. من چه خطری برای آنهادارم؟ پنجاه درصد جی دی پی ما مالیات نمی دهد و کسی نمی داند چه کسانی هستند؟ چرا مردم باید این هزینه را بدهند؟

وی اضافه کرد: آقاى جلیلى ، سه هفته است  وقت مردم را گرفتی. الان می گی به این نتیجه رسیدم که  اصلح آقاى رئیسی است؟ پس چرا وقت مردم را گرفتى؟ آقاى زاکانی چرا به من توهین می کنید؟ اگرعاقبت من که رییس بانک مرکزی بودم این است با مردم عادی چطور رفتار می کنید؟ من این دو سه هفته از این حرفها زجر کشیدم. من در مقابل یک به اضافه پنج هستم. صدا و سیما هم هست. با اینکه آقاى زاکانى استعفا داده برنامه اش پخش می شود، پر از توهین به من.