۰ نفر

عضو کمیسیون نظارت بر تبلیغات ریاست جمهوری خبر داد؛

فرصت ۸ دقیقه اى دولت براى دفاع از خود در برابر سخنان نامزدهاى انتخابات

۲۱ خرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۲۰
کد خبر: 535253
فرصت ۸ دقیقه اى دولت براى دفاع از خود در برابر سخنان نامزدهاى انتخابات

عضو کمیسیون نظارت بر تبلیغات ریاست جمهوری از اختصاص زمان ۸دقیقه‌ای به دولت برای دفاع از عملکرد خود در برابر سخنان نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایلنا، سید احسان قاضی زاده هاشمی گفت: در صورتی که در مناظره سوم نیز درخواست‌ و شکایتی به کمیسیون ارسال شود، تا پیش از پایان زمان تبلیغات، شکایت‌ها قابل رسیدگی و پخش است.

وی درباره محورهای این فیلم ۸ دقیقه‌ای اظهار داشت: در جلسات کمیسیون نماینده وزارت کشور حضور داشت و از محورها مطلع است و به حوزه اطلاع رسانی دولت انتقال داده شده است.

 عضو کمیسیون نظارت بر تبلیغات ریاست جمهوری درباره شکایت «سید ابراهیم رییسی» و «امیرحسین قاضی زاده هاشمی» ‌ دو نامزد دیگر سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برای دفاع از خود در برابر مطالبی که دیگر نامزده‌ها در مناظره اول و دوم به آنها گفتند، گفت: کمیسیون به آقای رییسی ۵ دقیقه و آقای امیرحسین قاضی زاده هاشمی ۲ دقیقه زمان برای دفاع از خود داد که البته این دو نامزد از این زمان استفاده نکردند.

قاضی‌زاده هاشمی با اشاره به درخواست «عبدالناصر همتی» برای دفاع از خود در مقابل سخنان سایر نامزدها هم گفت: این درخواست در کمیسیون در حال رسیدگی است و به زودی نتیجه آن اعلام می‌شود.