۰ نفر

سورپرایز ویژه همتی / معرفی همسر به عنوان‌ نماینده برای حضور در برنامه تلویزیونی

۹ خرداد ۱۴۰۰، ۲۱:۳۴
کد خبر: 532224
سورپرایز ویژه همتی / معرفی همسر به عنوان‌ نماینده برای حضور در برنامه تلویزیونی

عبدالناصر همتی همسرش را به عنوان‌ نماینده برای حضور در برنامه تلویزیونی معرفی کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین، عبدالناصر همتی نامزد انتخابات ریاست جمهوری، سپیده شبستری، همسرش را به عنوان نماینده برای حضور در برنامه تلویزیونی معرفی کرد.

همتی پیشتر هم در صحبت های خودش به نقش ویژه زنان تاکید کرده بود.

همسر همتی: همسرم از بانیان وضع موجود اقتصادی نیست

 سپیده شبستری همسر و نماینده همتی نامزد انتخابات ریاست جمهوی در گفتگو با شبکه دو سیما افزود: آقای همتی از عوامل اصلی در جلوگیری از بدتر شدن اوضاع اقتصادی است.

همسر عبدالناصر همتی گفت: دکتر همتی از ابتدا مخالف ارز ۴۲۰۰ تومان بود و اجازه نداد این ارز برای کالاهای غیرضروری اختصاص یابد.

روحانی دو بار پیشنهاد رفسنجانی برای انتصاب همتی به ریاست بانک مرکزی مخالفت کرد

شبستری درباره مطلبی که هیج کس تاکنون درباره همتی آن را نمی داند هم گفت: حجت الاسلام علی اکبر هاشمی رفسنجانی در دوره اول دولت روحانی دو بار  پیشنهاد کرده بود که عبدالناصر همتی رییس کل بانک مرکزی شود که مورد قبول روحانی قرار نگرفت و در نهایت بعد از اینکه با این وضعیت تورم روبرو شدیم همسرم را به عنوان رئیس بانک مرکزی انتخاب کرد.

 سپیده شبستری درباره رزومه کاری همتی گفت: او به مدت سیزده سال در سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران مشغول فعالیت و آخرین سمت او معاونت سیاسی این سازمان بود.

وی ادامه داد: سپس به مدت سیزده سال ریاست کل بیمه مرکزی را عهده دار بود و پس از آن مدیرعامل بانک سینا و سپس مدیرعاملی بانک ملی و زمان کوتاهی در حدود دو تا سه سال، دوباره ریاست بیمه مرکزی و پس از آن هم ریاست کل بانک مرکزی را عهده دار بود.

 شبستری در پاسخ به این پرسش که آیا واقعا همتی می‌تواند رییس جمهور خوبی باشد؟ گفت: حتما، چرا که نه.

او با اشاره به برخی ویژگی‌های رییس جمهور خوب افزود: ویژگی‌های اخلاقی، مدیریتی و علمی از جمله این ویژگی هاست که آقای همتی در همه این زمینه‌ها نمره خوبی را می‌گیرد.

همسر همتی در پاسخ به این پرسش که آیا آقای همتی اخیرا بر مشکل خاصی فائق آمده است؟ گفت: بله یک چالش و مشکل بزرگی اخیرا ایجاد شد و آن نوسان نرخ ارز بود که او بر این موضوع فائق آمد.

وی افزود: اواخر تیر سال ۱۳۹۷ که او ریاست بانک مرکزی را پذیرفت برخی از دوستان، کارشناسان اقتصادی و حتی افرادی که در سمت‌های اقتصادی فعالیت داشتند به او گفتند که زحمت نکش و خود را خسته نکن؛ دلار تا ۴۰ و ۶۰ هزار تومان بالا می‌رود و با این حرف، کاملا دل ایشان را خالی کردند.

 شبستری اضافه کرد: روز‌های خیلی سختی گذشت، اما به یاری خداوند و با تصمیمات و تمهیدات، او توانست بر این افزایش نرخ ارز فائق بیاید و آن را پایین بیاورد.