۰ نفر

در پیام توییتری مطرح شد؛

پرسش همتی از حامیان نامزدهای احراز صلاحیت نشده / پنج در مقابل یک عادلانه نیست

۸ خرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۱۶
کد خبر: 531766
پرسش همتی از حامیان نامزدهای احراز صلاحیت نشده / پنج در مقابل یک عادلانه نیست

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از حامیان نامزدهای احراز صلاحیت‌ نشده پرسید قهر با صندوق موثر است یا پیروزی غافلگیرانه‌ نامزدی که صدای اعتراض شما را به نحوی موثر بلند می‌کند؟

به گزارش اقتصادآنلاین، عبدالناصر همتی نامزد انتخابات ریاست‌ جمهوری روز شنبه در حساب کاربری خود در توییتر  از حامیان نامزدهای رد صلاحیت‌ شده و ناامیدان از اصلاح،  پرسید: «قهر با صندوق موثره یا تغییر صحنه و نتیجه  انتخابات  با رای به تنها نامزدی که توانایی و دانش بهبود وضعیت اقتصادی را دارد و پیروزی غافلگیرانه‌اش صدای اعتراض شما را به نحوی موثر بلند می‌کند؟»

63b8934d-f0ca-4ff1-9220-س

 پنج در مقابل یک عادلانه نیست

همچنین او قبل از انتشار توییت جدید نوشته بود:  نامزد ریاست جمهوری:  معیشت اولین دغدغه مردم است و رفاه مهمترین نیاز آینده کشور‌. اما شرط لازم برای تحقق این دو به، داشتن بینش اقتصادی در اعمال سیاست‌های اجرایی و تنش زدایی در سیاست خارجی و شرط کافی داشتن سیاست‌های اقتصادی دانش محور و غیر پوپولیستی است.

photo_2021-05-29_10-42-45

«تعامل، از خانه تا جهان» شعار دولت من است

همچنین او قبل از انتشار توییت جدید نوشته بود: «تعامل، از خانه تا جهان» شعار دولت من است. بدون توافق برای رفع تحریم و بهبود رابطه با جهان و منطقه و بدون توافق‌های مساله محور در داخل میان نیروهای سیاسی و اجتماعی و میان حاکمیت و شهروندان نه می‌توان وضعیت معیشت مردم را بهتر کرد، نه حکمرانی را با کیفیت‌تر و نه ایران را قدرتمندتر.