۰ نفر

خوراکی‌هایی که منجر به چاقی شکم می‌شوند +عکس

۷ آبان ۱۳۹۹، ۰:۳۸
کد خبر: 477131
خوراکی‌هایی که منجر به چاقی شکم می‌شوند +عکس

چربی اضافی در اطراف شکم یکی از بدترین انواع چربی است که ظاهر افراد را نیز به شدت تحت تاثیر قرار می‌دهد بنابراین یافتن راه‌هایی برای کاهش چربی شکم می‌تواند بسیار مفید باشد.

 به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از انتخاب، رژیم غذایی شما ارتباط زیادی با میزان تجمع (یا عدم وجود) چربی در شکم شما دارد. برخی از غذا‌ها به طور قاطع با تولید چربی شکم مرتبط هستند:

شیرینی‌های بسته بندی شده

دونات

شیرینی‌های بسته بندی شده مانند کیک، کلوچه و دونات که ممکن است خوشمزه باشند، ممکن است با ارسال قند و چربی به جریان خون شما نقشی پررنگ در چاقی شما ایفا کنند.

فست فود‌ها

فست فود

تحقیقات نشان می‌دهد که اکثر فست فود‌ها برای سلامتی انسان‌ها خطرناکند. اغلب فست فود‌ها سرشار از نمک و روغن هستند که برای سلامتی انسان‌ها خطرناک محسوب می‌شوند.

نوشابه

نوشابه

حتی نوشابه‌های رژیمی هم در چاقی نقش دارند؛ بنابراین سعی کنید از مصرف هر نوع نوشابه بپرهیزید.

گوشت‌های فرآوری شده

فرآورده گوشیتی سوسیس کالباس

به طور فزاینده‌ای، تحقیقات نشان داده است که گوشت‌های فرآوری شده، مانند پپرونی، سوسیس، و بیکن، اشکالات عمده‌ای برای سلامتی دارند. این خوراکی‌ها نه تنها خطر ابتلا به سرطان روده بزرگ را افزایش می‌دهد، بلکه می‌تواند دور کمر شما را افزایش دهند.

نان سفید

احتمالاً می‌دانید که نان‌های سفید به اندازه غذا‌های غلات سبوس دار فیبر و مواد مغذی ندارند، اما نکات منفی غلات تصفیه شده در این جا متوقف نمی‌شوند. یک مطالعه بزرگ روی بیش از ۲۸۰۰ بزرگسال نشان داد که جذب بیشتر غلات تصفیه شده، مانند آن‌هایی که در نان سفید هستند، با افزایش چربی احشایی (شکم) ارتباط دارد.

آب نبات و پاستیل

پاستیل

این یکی نباید تعجب آور باشد. برای به حداقل رساندن چربی شکم، فاصله خود را با ظرف آب نباتو پاستیل حفظ کنید! با انبوهی از کربوهیدرات‌های ساده و مصرف بیش از حد شیرینی‌های شیرین مانند آب نبات‌های میوه‌ای یا شکلاتی چاقی شکم رایج است.