۰ نفر

حمله جدید امبر هرد به جانی دپ جنجالی شد +عکس

۲۵ خرداد ۱۳۹۹، ۰:۰۸
کد خبر: 445916
حمله جدید امبر هرد به جانی دپ جنجالی شد +عکس

امبر هرد بازیگر هالیوودی در یک حمله جدید به جانی دپ، همسر سابق خود جنجال به پا کرد. این زوج که از محبوب‌ترین و جذاب‌ترین زوج‌های هالیوودی در نظر گرفته می‌شدند، در کمتر از یک سال از یکدیگر جدا شدند، اما این جدایی با حواشی متعددی همراه بود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از انتخاب، امبر هرد در نخستین روز‌های جدایی از همسر سابق خود مدعی شد که جانی دپ وی را تحت خشونت خانگی قرار می‌داده است، اما مدتی بعد ماجرا برعکس شد و این جانی دپ بود که مدعی شد امبر هرد به وی آسیب می‌رسانده است.

اکنون امبر هرد اسنادی را به دادگاه ارائه داده و مدعی شده است که جانی دپ در دوران ازدواجشان به شدت به مواد مخدر و الکل اعتیاد داشته است و پس از مصرف مواد و الکل به وی صدمه جسمانی می‌زده است. این در حالی است که جانی دپ سال‌ها پیش اعلام کرد که دیگر هیچ نوع وابستگی به مواد مخدر و الکل ندارد و به عبارتی ترک کرده است.

جانی دپ
هرد در دادگاه گفت: «سوء مصرف مواد مخدر و الکل در سال‌های اخیر به طرز چشمگیری از سوی جانی دپ افزایش یافته است.»، اما اظهارات امبر هرد به شدت مورد سوء ظن واقع شده است چرا که ستاره دزدان دریایی کارائیب همیشه در مورد مبارزاتش با مواد و الکل صادق بوده است. در سال ۱۹۹۷، دپ به Vanity Fair گفت که سیگار کشیدن را در سنین جوانی شروع کرده است و سپس شروع به نوشیدن افراطی الکل و مصرف مواد مخدر کرده است.
سپس در سال ۲۰۰۵، دپ در مصاحبه‌ای با رولینگ استون گفت: «من سال‌ها خودم را با مواد و الکل مسموم کردم. اما سرانجام من با یک تصمیم مهم روبرو شدم: آیا می‌خواهم همچنان به عنوان یک الکلی و معتاد به زندگی ادامه دهم یا خیر و تصمیم گرفتم ترک کنم.»