۰ نفر

سفر لذت‌بخش خانم بازیگر به آق‌قلا +عکس

۱۰ خرداد ۱۳۹۸، ۲۲:۵۹
کد خبر: 356954
سفر لذت‌بخش خانم بازیگر به آق‌قلا +عکس

مهتاب کرامتی با انتشار پستی اینستاگرامی، از سفر خود به استان گلستان و پخش کمک‌های یونیسف به مراکز بهداشتی شهرستان‌های آسیب‌دیده از سیل از جمله آق‌قلا خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین، مهتاب کرامتی، بازیگر سینما، در اینستاگرام خود نوشت: «این هفته در سفری به استان‌ زیبای گلستان و شهرستان آق‌قلا با یونیسف همراه شدم و در جریان توزیع جعبه‌ها و یخچال‌های زنجیره سرمای نگهداری واکسن اهدایی یونیسف برای واکسیناسیون کودکان قرار گرفتم. این اقلام پس از سیل امسال و تخریب بخشی از زنجیره سرمای مراکز بهداشت استان‌های سیل زده به درخواست وزارت بهداشت توسط یونیسف خریداری شدند و وارد کشور شدند.

این جعبه‌ها و یخچال‌های نگهدارنده واکسن برای مراکز بهداشت هر سه استان آسیب دیده از سیل یعنی لرستان، خوزستان و گلستان ارسال شدند. فرصتی فراهم شد که به‌ همراه مقامات وزارت بهداشت و یونیسف به چند مرکز بهداشت و خانه بهداشت در استان گلستان بروم و با مسئولان این مراکز در مورد جایگزینی یخچال‌های جدید واکسن و روند واکسیناسیون کودکان پس از سیل صحبت کنم. یونیسف کمک‌های دیگری نیز برای کودکان آسیب دیده از سیل ‌ارسال کرده است که سعی می‌کنم شما رو در جریان روند توزیع و استفاده آن‌ها هم قرار بدم. همراه شدن با کودکان زیبای سرزمینم، لذت‌بخش‌ترین بخش این سفرهاست.»

سفر لذت‌بخش مهتاب کرامتی به آق‌قلا

صندوق اضطراری بین‌المللی کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) که پس از پایان جنگ جهانی دوم تاسیس شد، بزرگ‌ترین نهاد بین‌المللی در حوزه کودکان است و در بیش از ۱۹۰ کشور جهان از جمله ایران، در زمینه بهداشت، تغذیه، آموزش، مراقبت از کودکان و دسترسی به فرصت‌های برابر برای کودکان فعالیت می‌کند. مهتاب کرامتی، سفیر حسین نیت این سازمان در ایران است.