۰ نفر

چطور زندگی را جالب و سرگرم کننده کنیم؟

۱۸ مرداد ۱۳۹۶، ۱:۱۱
کد خبر: 210958
چطور زندگی را جالب و سرگرم کننده کنیم؟

زندگی قرار بوده جالب و سرگرم کننده باشد اما اگر زندگی شما نه جالب است نه سرگرم کننده، پس حتماً یک جای کار می­لنگد .

 اما نگران نباشید، هنوز هم وقت برای درست کردن شرایط وجود دارد. شما هنوز جوان هستید هنوز خیلی کارها هست که می­نوانید انجام دهید. در این مطلب ما قرار نیست به شما دروغی بگوییم، چرا که زندگی به دلایل مختلف می­تواند کسل کننده باشد اما ما قرار است به شما نشان بدهیم که اگر زندگی­تان کسل کننده است چه چیزهایی را باید تغییر دهید در واقع کار از کجا می­لنگد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از دیجی رو، لازم نیست که حتما برای سرگرم کننده کردن زندگی پول زیادی خرج کنید یا آدم مشهوری باشید، بلکه شما می­توانید %100 خودتان باشید.

با زندگی­تان مثل یک فیلم کمدی برخورد کنید

درست است که همیشه نمی­توان همه چیز را به شوخی گرفت اما ما واقعاً زندگی را خیلی جدی گرفته‌­ایم ! دفعه­‌ی بعد که اتفاق آزاردهنده‌­ای در محل کار برایتان پیش آمد یک قدم عقب بروید و تظاهر کنید که در سینما هستید و این صحنه را در یک فیلم دیده‌­اید ! مطمعئناً خنده‌تان خواهد گرفت .

مهارت جدیدی یاد بگیرید

یک راه آسان برای جالب کردن زندگی یاد گرفتن مهارت­‌های جدید است. این مهارت­‌ها می­توانند هر چیزی باشند. اما برای اینکه جالب و سرگرم کننده باشند باید چیزی باشند که شما به آن علاقه دارید .

وبلاگ راه اندازی کنید

راجع به چیزی که به آن علاقه دارید و می­دانید دیگران هم از خواندن مطالب مرتبط با آن لذت خواهند برد وبلاگ نویسی کنید.

به یک شهر جدید بروید

اگر زندگی­تان کسل کننده شده شاید وقت آن رسیده که محیط جدیدی را تجربه کنید. نقل مکان کنید . برای مدتی به یک جای جدید بروید . اما وقتی جای جدید رفتید نروید مدام در خانه بنشینید! شهر را بگردید، جاهای مختلف آن را ببینید، با افراد جدید آشنا شوید و از این جور کارها .

شغل­تان را رها کنید

اگر از لحاظ اقتصادی و مالی مشکلی ندارید که شغل­تان را ترک کنید و به دنبال رویاهایتان بروید حتماً این کار را بکنید .

اهداف­تان را یادداشت کنید

زندگی واقعاً معنایی نخواهد داشت مگر اینکه ما اهدافی را برای خودمان تعیین کنیم . آخر هفته‌­ها مدتی را صرف نوشتن اهدافی که شما را به هیجان وا می­دارد کنید. شاید بهتر است کمی وقت صرف کنید و آینده‌­ی عالیتان را برای خودتان تجسم کنید و بعد در راه رسیدن به اهداف­تان سرگرمی را تجربه کنید.

همیشه سعی کنید افراد جدید را ملاقات کنید

اغلب، جالب­ترین و سرگرم کننده ترین چیز در زندگی مردم هستند. در واقع منظور دوستان­مان هستند ! اگر فکر می­کنید دوستان‌تان هم خسته و کسل هستند و دیگر مثل آن اوایل حال و حوصله ندارند سعی کنید با افراد جدید آشنا شوید . به جاهای جالب بروید یا مثلاً در اینترنت با دیگران آشنا شوید .

کار متفاوتی انجام دهید

کاری انجام دهید که روال و روتین شما را از بین می­برد . اگر همیشه به یک رستوران می­روید و یک نوع غذا را سفارش می­دهید می­توانید این بار به رستورانی جدید بروید و یک غذای دیگر را سفارش بدهید .

مسافرت کنید

آیا همیشه دوست داشتید مسافرت کنید اما هیچ وقت فرصت آن پیش نیامده ! خب حالا وقتش است ! شاید مسافرت راحت­ترین راه برای جالب و سرگرم کننده کردن زندگی باشد و اوضاع وقتی خیلی جالب می­شود که پول ماندن در هتل را نداشته باشید ! چرا که اینطوری می­توانید با آدم­های بیشتری آشنا شوید . سعی کنید دنیا را کاوش کنید !

شما چه راه دیگری برای جالب‌ کردن و سرگرم‌کننده‌تر کردن زندگی به ذهنتان می‌رسد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!