۰ نفر

پوشش بیمه‌ای سبب کاهش هزینه مشاوره می‌شود

۹ شهریور ۱۳۹۵، ۱۵:۱۲
کد خبر: 143011
پوشش بیمه‌ای سبب کاهش هزینه مشاوره می‌شود

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گیلان با اشاره به هزینه‌هایی که در بحث مشاوره وجود دارد، گفت: تعلق گرفتن بیمه موجب کاهش هزینه مشاوره می‌شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، رفیعی افزود: در دوره آموزشی مداخلات ویژه مددکاری اجتماعی در مراقبت از خانواده در طلاق با بیان این‌که علل طلاق متعدد هستند، گفت: اگر ما بخواهیم بحث علل طلاق را مطرح کنیم علل زیادی وجود دارد که در خانواده تأثیر دارد.

وی افزود: دستگاه‌ها نباید جزیره‌ای عمل کنند بلکه باید انسجام و تعامل خوبی در زمینه فرهنگی و اجتماعی داشته باشند.

رفیعی با بیان این‌که زنان بیش از مردان پس از طلاق به آسیب دچار می‌شوند، خاطرنشان کرد: بهترین راه برای کاهش طلاق پیشگیری است.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گیلان با بیان این‌که آسیب‌های زیادی بعد از طلاق زنان را تهدید می‌کند، ادامه داد: مهم‌ترین راه برای جلوگیری از طلاق مشاوره پیش از ازدواج است.

رفیعی با اشاره به هزینه‌هایی که در بحث مشاوره وجود دارد، خاطرنشان کرد: تعلق گرفتن بیمه موجب کاهش هزینه مشاوره می‌شود.

وی توجه نکردن به جنسیت‌سالاری را مهم دانست و خاطرنشان کرد: خانواده سالم و پویا زمانی است که پدر، مادر و فرزند هر یک از اعضای خانواده در جایگاه  اصلی خود قرار گیرند.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گیلان، تصریح کرد: از دوران کودکی باید مهارت زندگی سالم را به کودکان بیاموزیم.

وی خاطرنشان کرد: باید با ارائه آموزش‌های اجتماعی در مهدهای کودک از بروز ناهنجاری‌ها جلوگیری کرد و کودکان را برای انتخاب صحیح در زندگی مشترک آموزش دهیم.

رفیعی با بیان این‌که محیط گرم خانواده تبدیل به محیط ولرم شده است، یادآور شد: باید محیط ولرم خانواده را به محیط گرم تبدیل کنیم.