۰ نفر

آخرین وضعیت ترافیکی جاده های کشور/ اعلام پرترددترین راه‌ها

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۶:۴۴
کد خبر: 717224
آخرین وضعیت ترافیکی جاده های کشور/ اعلام پرترددترین راه‌ها

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا؛ سرهنگ احمد شیرانی درباره آخرین وضعیت ترافیکی راه‌ها و جاده‌های کشور اظهارکرد: برابر آخرین گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا در سراسر کشور، در حال حاضر در آزادراه کرج – قزوین محدوده های مهرویلا و پل حصارک و نیز در آزادراه قزوین – کرج محدوده پل فردیس ترافیک نیمه سنگین است.

وی همچنین اعلام کرد که براساس آخرین اطلاعات دریافتی از سامانه‌های ترددشمار، تردد در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۷.۵ درصد کاهش داشته است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته اوج تردد بین ساعات ۱۷ الی ۱۸ و کمترین تردد بین ساعات سه تا چهار بامداد انجام شده است، درباره پرترددترین معابر نیزگفت:‌ آزادراه کرج - تهران، آزادراه تهران - کرج، آزادراه کرج - قزوین، آزادراه قزوین - کرج و آزادراه قم - تهران محورهای دارای بیشترین تردد طی ۲۴ ساعت گذشته هستند.

شیرانی در بخش دیگر سخنان خود درباره اعمال محدودیت تردد در برخی محورها با ایجاد تغییر مسیر نیز توضیح داد: محور قدیم خرم آباد - پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم آباد - پل زال و محور خرم آباد - کوهدشت انجام می شود.

به گفته رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا محور غیر شریانی گیلانغرب – سومار مسدود بوده و محورهای لاسم - ارجمند و هشتگرد – طالقان دارای انسداد فصلی هستند.

شیرانی با اعلام شماره ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که پیش از شروع سفر و برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها با این شماره بگیرند تا بتوانند با برنامه‌ریزی مناسبی برای انجام سفر اقدام کنند.